|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
OK, redan dubbelt så många svar på frågan som innan :D Hur ser väderprognoserna ut? |
|
| Tyvärr verkar det bli regn :( | |
|
Ja det ser inte lovande ut, här i Hbg har det regnat hela dagen :( //Palle Länk |
|
|
Vädret inför lördag är inte bra. Såg att de skulle bli regn:((( Bobby |
|
|
Kalle ta bort mig. Jag kommer inte Bobby |
|
|
Kommer de verkligen nått folk?? folk som hoppas ur hela tiden ju :// ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
SpaceXP, Jodå vi är fortfarande över 20 anmälda! :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Kalle, du får tyvärr ta bort mig med. Kan inte komma :(... f*n jag som hade sett fram emot det här. Hoppas ni får det trevligt iaf. | |
|
aj aj aj.... Nåja, JAG kommer åtminstone vara på plats, oavsett väderlek :) Ska inte Juli vara den varmaste månaden och den med minst nederbörd? Det är ju så att man vill ta en sista minuten bort från eländet..... |
|
|
Det har du nog helt rätt i men de ska bli bättre på måndag om det kan vara till någon glädje Bobby |
|
|
Hur e vädret i malmö idag då?? ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Kalle, det är inte på grund av vädret jag inte kommer. Lite regn har väl ingen dött av... När kommer nästa tillfälle? |
|
|
De är iregel första söndagen i månaden dvs nästa tillfälle 3:e aug. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
bor 1,5 mil från malmö och här är det sol och fint nu. ser ej ut att bli ngt regn vad jag kan se. |
|
|
Ca. 20 grader, torrt, molnigt för närvarande. Uppehåll är utlovat hela dagen :-) Inget regn förutspått med andra ord! Varmt välkomna! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Palle, jag och min kompis me 325cab-93 kunde tyvärr inte komma. Palle va sjuk idag och polarens däck på bilen e kass..samt att jag inte vill köra me min bil när den e som den e... ses nästa gång!! mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Tack till alla som kom, ännu en gång hade vi TOPPENVÄDER (har haft tur alla träffar nu) :) Lite trist dock att endast ungefär hälften av de som anmält sig dök upp, och till bespisningen var vi bara 4 bilar. En trevlig träff och lite extra kul med finfrämmat från Västerås - BMWPower-Janne med son Markus och "världens snabbaste 520i Touring" ;-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
hehe. ja lite bull att så många som anmält sig sen inte kommer.... diggade race e30isarna där grymmt.... vems var dem? hur hottade e dem? |
|
|
Slatan också, såg fram imot denna träffen, hade totalt glömt bort att jag skulle på 25-års fest =( ! =). Kan man inte lägga träffen tidigare på dagen nästa gång ? skit samma, nästa gång skall jag dit oavsett vad ! =)) |
|
| hmm inga foto uppe från juli träffen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.