|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
CoolBlue, Jag som trodde att du skulle komma med Dubbelturbo från Stuttgart? ;-) Varmt välkommen i vilket fall! Hoppas att vädret skärper till sig! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
som sagt skall försöka styra upp ngt i hamnen senare... fille? sugen? det är väl en rolig aktivitet? dock blir det lite riskokare/v8 jänk oxå... |
|
|
som sagt skall försöka styra upp ngt i hamnen senare... fille? sugen? det är väl en rolig aktivitet? dock blir det lite riskokare/v8 jänk oxå... |
|
|
Jag kommer om vädret är bra . Tar med mig Wiking också Så 2st M3 E30 till dyker up |
|
|
Länk då var vi 23 anmälda, trevligt värre! |
|
|
Trevligt med så många helt plötsligt. Tycke att de såg mörkt ut ett tag. Nu hoppas vi bara på bra väder också men de ser ju inte så lätt ut:( Bobby |
|
| Kalle, är det bara jag men NÄR är det tänkt att börja? Har inte hittat ett enda inlägg om tiden? Vore bra om det var hyfsat tidigt då jag ska norrut för att börja semester + släde med dubbla hårtorkar. | |
|
Micke, 16:00 drar vi igång. Det står på sidan, om än något otydligt. :-/ Ska rätta till så att det syns bättre! Denna ganska sena tid passar väl tyvärr inte så bra för dig? :-( Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Ser ut att bli lite folk iaf ju. Hoppas nu bara att alla kommer oxå. :/ min bil stannar doch hemma tyvärr.. blire käk eller?? ha de!! // Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Nope, count me out! På väg norrut! | |
|
Får kanske ta och titta förbi om det nu blir en del bilar, om det blir bra väder förstås. |
|
|
Jag kommer inte. Det blir Gbg-träffen för min del. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Hmmm, Sambon fyller 40 på lördag, undrar om gästerna har gått till 16 eller man kan bjuda någon bilgalen gäst på en tus i X5:an. Blir väl inte 100% populär där hemma om jag drar iväg men skiner solen tror jag att jag ska försöka komma en liten stund. Och du Kalle,,anledningen till att du bara såg bilen och inte mig på senaste Clubträffen hos Förenade Bil ( ang din kommentar i dagboken) var att jag vid det tillfället gasade runt med STOOOORT flin i Z4:an. Efter det var jag så bilberusad att jag fick åka hem o vila en stund ,-)) |
|
|
Sail, Då såg jag dig faktiskt också, på östra förstadsgatan. Undrade just vem det var i Z4 s vars mungipor var på väg att lämna ansiktet :)) Hoppas att äckelregnet försvinner till på lördag! Ser kanske några av er på Förenade Bil imorgon? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| kan man komma med en e32 750??? | |
|
jpcarstyling, Självklart! Du är välkommen oavsett vilken bil du kommer i, det är intresset som räknas :) |
|
|
GUUUUUUUUUUUUMP också! Släktkalas! har försökt förklara att en bil är värd så mkt mer ;) Men ni har väl sett min tillräckligt, annars finns den i galleriet! Så sorry killar, kan inte. Jag är ledsen... |
|
|
...och eftersom Christian var den ende som svarat på min fråga angående om vi ska grilla eller åka och köpa grillat ställer jag den igen: Ska vi grilla själva eller ta en sväng in till BK Mobilia och köpa mat? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Grilla själva tycker jag låter trevligast... | |
|
Grilla själva, sorry Kalle att jag missade din fråga. //Palle Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.