|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Daniel/Space-X, Nu börjar det ju likna något :)) Jag skriver upp dig, din vän och Palle preliminärt ;) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Hux flux så var vi 15! Länk |
|
|
Hur gick detta till ?:)) Ska se om jag kan få någon mer med mig Bobby |
|
|
nofx16: jag har inte vågat anmäla mig, då jag har avviket 2 ggr :-) En sak till vet du om NFS har semesterstängt? Har mailat dom men inte fått svar..... Daniel Space: Hoppas du hinner få din bil efter rondellolyckan. //Palle Länk |
|
|
Palle: klart att du ska dit!! gäller att prioritera ju ;) Lär inte få min bil innan :/ tyvärr... jävla skit e de... ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| körde förbi NFS idag och där stod bilar så jag tror de har öppet. | |
|
ich komme auch... wie immer... und ich hoffe da gibst viele schöne bayerische auto´s... oder ? ihren freund Cato. |
|
|
stimpenbmw2: Tack, då vet jag läget. //Palle Länk |
|
|
Cato, Aber natürlich! Bringst Du auch Rantzow mit?` Freundlicha grüsse, Karl |
|
|
vielleicht... senare på kvällen kanske dom som vill ägna sig åt olagligheter i hamnen... se eller pröva upp till er! |
|
|
skriv upp mig med min M536 o rafko (herr strumpa) med sin M3 epa Länk nu med shadowlines |
|
|
Det var PÅ TIDEN, Fille ;-) Skriver upp er ASAP Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
tiden tas lätt igen i bilen ju =) Blir de nån grillning sen då ? |
|
|
Det blir en liten runda följd av grillning om vädret är gott, alternativt en runda direkt till BK på Mobilia. Härmed utlyser jag frågeställningen: Vad föredrar NI besökare?? Grilla själv eller åka och käka färdiggrillat? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| grillat är godast..bara på burger..näe, vi grillar själv om vädret är kalas! | |
|
nofx16: Bjuder du på mat?:))då kanske man ska kärran ner till de sydliga trakterna.... |
|
|
starre, jag lovar att bjuda på wurst alt. burgare om du kommer ned :) Hoppas du gillar STARKA korvar ;-) |
|
|
nofx16: Akta dig så att hag inte tar dig på orden och dyker upp.... Ps.ingår det tyska lektioner oxså?Fick du mitt mejl resan? |
|
|
Kalle, dyker upp med nylackad baklucka. |
|
|
CBM3: Hmm man kanske borde dyka upp för att se på din bil nu blev jag lite sugen igen..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.