|
|
|
|---|---|
|
Tjenare... Jag är på jakt efter snygga tygmattor till min bmw 325 cab -93 (e-36). Inga M märken!! Car hittar man det?? De ska vara svarta. (hellst) Sedan är jag oxå ute efter en uppsättning snygga pedaler till bilen... Några tips?? MVH Andreas No TURBO Shit Just Pure POWER | |
|
BMW har snygga pedaler och mattor. Ta en titt i deras tillbehörskatalog. Själv köpte jag svarta tygmattor där med 4 aluminium stripes i nedre vänstra kanten ( //// ) samt ett diskret BMW-märke. Kostade 990:- för en uppsättning av 4 mattor. Pedalerna köpte jag även dessa av BMW i Uppsala (titta i mitt galleri) >>>1300:- inklusive fotstöd. /D |
|
|
Ingen annan??? No TURBO Shit Just Pure POWER |
|
|
Dom här mattorna Länk och dom här pedaleran tycker jag skulle vara jävligt snyggt, Länk |
|
|
Dem snyggaste pedalerna kommer fån Racing Dynamics. Det verkar just nu vara strul på deras hemsida så jag kan inte lämna länken till just pedalerna men kolla själv när dem har lagat sidan på Länk Utan tvekan snyggaste pedalerna. Det finns svensk återförsäjare, han kan skicka katalogen. För mattor rekomenderar jag autotint design i England. Dem har inte det på sin hemsida men ring +44 1132891500 och snacka med dem. Dem kan fixa i princip vad som helst. Du får välja egen logga eller befintliga loggor. Kostar 49GBP plus frakt _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
bmwblå: får man inte med fot vilaren? Länk |
|
|
Länk //Palle Länk |
|
|
Tjenare. Jag har en uppsättning nya AC Schnitzer-pedaler (kopior) ev till salu snart. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
bumper: Kolla lådan :-) //Palle Länk |
|
|
Palle: Du med. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Var hittar jag tygmattor till min coupe?? letar överallt...finns inte ju. O snål som jag e så tycker jag att bmw-orginal e för dyra..hehe... oj..klockan e mycket... får lägga mig... cypern imorron ju!!! Ha de alla!! framför allt Palle o bumper ;) mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Är det någon som har prövat MOMOs mattor och pedaler på sin E-36?? (bild) Jag har en 325 cab -93 E-36, är det samma som vanliga eller, med tanke på att baksätet är mindre?? Vilka är BILLIGAST på MOMO?????? MVH Andreas No TURBO Shit Just Pure POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.