|
|
|
|---|---|
|
Hmm jag undrar om man slipper skärmblinkers om man har ett par speglar med blinkers i?? Mvh Henrik | |
cdabox |
tror inte det, MB har sidoblinkers ändå. speglar med blinkers syns inte rakt från sidan... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Merca CLK t.ex har blinkers i backspegeln men jag kan då inte se nån skärmblinkers på den. Länk Mvh / Malte |
|
cdabox |
kan bero på att den där är i tyskland, där behöver man ej ha sidoblinkers... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
cdabox |
i sverige är det lag på sidoblinkers....montera bort dina och åk till besiktningen får du se =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Är synbarheten god ska det inte vara några problem. De flesta körriktningsvisare som är inbyggda i en yttre backspegel ligger "runt hörnet" på spegeln och ses därför även från sidan... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Man kan alltid lita på att Jeppe reder ut eventuella oklarheter, tack för det :-) Mvh / Malte |
|
Bmw ludde |
Mercedes har bara blinkers i backspeglarna, orginal. |
| tja.. kompisen har en 525a utan sidoblinkers på skärmarna , han har dem i speglarna , d gick bra på bilprovningen... | |
cdabox |
jag böjer mig för majoriteten...eller egentligen för jeppe =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.