|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet vart jag kan hitta en sprängskiss på växellådan till en 325 IX. | |
|
Växellådan ser likadan ut invändigt som rwd 325. Jag gissar att det är fördelningslådan du vill ha en sprängskiss på... Jag har dock inte sett någon sådan, tyvärr. Kiip Spiiding! |
|
|
om det nu inte finns någon som har skiss på fördelnigslådan så kanske det finns någon som kan tipsa om vart det finns skiss på vanliga lådan. En liten hjälp på vagen vore det . Tack på förhand. |
|
Tojne |
Jag har sprängskiss på lådan... // Tojne |
|
Tjabba boys. jag har BMW:s servicebok på fördelningslåda, fram och bakdiff. Nån som vill ta del? |
|
|
Vore inte fel! Kiip Spiiding! |
|
BMW Kungen |
Mix: Det skulle jag oxå gärna göra! Mvh /// Kungen |
patrick0209 |
hej Mix Kan du skicka det till min e-post som är ps.skinnerup@bostream.nu |
|
Den vill gärna jag ha oxå. Du kan väl maila till mej? Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Jag skulle också ha användning av den informationen. Tack på förhand. Mvh /Johan |
|
|
Skulle också behöva sprängskiss på fördelningslådan... måste byta packboxarna... Skicka gärna till: adte@passagen.se |
|
|
Skullevara trevligt att få en med då jag inom kort funderar på en IX för att ha som vinterbil =) Länk Länk |
|
|
Mix: Gammal tråd, men skicka gärna de tre sprängskisserna till mig med! =) Mvh |
|
|
skulle gärna ta emot dom med :) //Henke |
|
Reven |
Skicka gärna till mig också om du har lust, lite gammal tråd men jag skriver ändå =) skviiis@hotmail.com ___ Jocke, Driver med alla. |
|
Många blev det ju. Då kan du gärna skicka till mig med. Frugan har en ix som behöver lite nya packboxar. Mvh Danne. |
|
|
Jag fyller väl på jag med då ,det vore trevligt att få tillgång till skissen också.MVH van funk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.