|
|
|
|---|---|
| tja har en 325:a 93:a undrar vilken sportavgas system man ska ha för att få den fina grova ljudet... har original nu mvh //mirza | |
|
Hej och välkommen till forumet! Det är en smaksak vad man skall välja för sportavgas. De flesta ger ett grövre ljud och sedan handlar det ju om till exempel livslängd, kvalitet och passform. Använd sökfunktionen så hittar du massor av information. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Inhandlade (-01) ett Simons sportsystem (kat. och bakåt) till min fd. 325:a och d fungerade kanon. Fick ett helt underbart ljud och va lätt att montera. Systemet va ett dubbelt 2,5" med dubbla 3" DTM-ändrör. Inhandlade d på mekonomen och fick ett äckligt bra pris då kille där vid beställningstillfället gett mig ett pris utan moms. Stod på mig och fick systemet utan moms. 2600kr om jag inte minns fel ;-). Lycka till.... Mvh Jimmy Länk |
|
| Ring Ferrita i Köping för du prisuppgift i luren. Kan beställa sportsystem anpassat för just din bil (eller efter dina behov). | |
| Hämtade mitt i ljungsarp ( simons ) på fabriken, o fick ge 2400kr | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.