|
|
|
|---|---|
Buster |
Jag har en e36 325i Coupe 95:a och jag undrar vilken typ av 5.25 högtalarmärken som rekomenderas? Clarion,Lanzar, JBL osv. Är ute efter något "hifi" men som ändå tyngre musik likn. techno m.m. Borde dock inte kosta allt för mycket! Har nu orginal system + 12" sub i bakluckan. Fungerar men 5.25 systemet är lite i klenaste laget. Tack för förhand. |
| Jag kör med Macroms 5.25 fram och 6.5 bak. Det är väldigt bra ljud för hysade pengar. Den serien som jag har bak gav jag 800 kr paret för. | |
|
Kommer att köpa Infinity reference 5.25 system: 1500:- Eller Amega ab tror jag det hette ett 5.25 kit:1600:- |
|
|
ska du köpa infinity så ska du köpa kappa serien. låter mycket bra. Annars Boston, Dali, Alpine, Macrom, Amega, Polk o de dyrare serierna av de vanliga märkena som pioneer, sony mm Rydberg |
|
|
I högtalareväg finns det bara ett märke. Köp JBL gti. Kostar lite extra men det har du igen på ljudet. Du kommer inte bli besviken. |
|
|
tjena amega är det bästa du kan ha enligt mej kanke inte billigt men det rockar och låter bra //robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.