|
|
|
|---|---|
|
På BMWPOWER's översättningstabell för utrustningskoder Länk står det "629 BMW Autotelefon D-Netz Telefon BMW orginal GSM med handsfree" . Hur skall man tolka översättningen ? Tyska = D-Netz Svenska = GSM . Vad har Ni för koder på Era bilar med GSM ? Mvh. Patric Min BMW 740: Länk | |
|
Ingen som har en förklaring eller utrustningslista att hjälpa mig att kontrollera mot ? Mvh. Patric Min BMW 740: Länk |
|
|
Jag har också 629 som kod på min utrustningslista och det är en GSM med kortläsare under luren samt i bagaget + handsfree. 629 - Telefon BMW original GSM (handsfree) med kortläsare fram _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
|
Tack Programmer ! Kollade mot en bekants 750-96:a idag, och det var samma där, dvs. 629. Borde mao. inte vara en D-Netz. Vilket årtal slutade D-Netz telefoner att monteras i BMW föresten ? Vad menas med koden 444 Multifunktionsarmstöd bak i kombination med koden 622 Zweithörer im fond fuer telefon ? Ser det ut så här kanske Länk ? Kanske Rickard J (som har bilen) själv har utrustningskoden tillgänglig ;) ? Mvh. Patric Min BMW 740: Länk |
|
Scheckheft |
Hej, exakt som på bilden. Tyskarna kallar det för "Fondorientierte Ausstattung", dvs speglar i nackstöd, utfällbara bord och telefon bak bl a. . Koden är 446 Länk Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Tack Scheckheft ! Du har ingen länk till en bättre bild på vad för funktioner som finns där (halva armstödet saknas på bilden), eller är det också individuellt anpassat ? :O Ser ut att vara minnes knappar i framkant. Är det för inställningen av baksätet ? Mvh. Patric Min 740: Länk |
|
Scheckheft |
Hej, knapparna är för styrning av passagerarstolen fram + baksäte. Vidare ingår i 446 solskydd el bak och manuell i sidofönster. Här andra bilder (tom med kylbox) Länk Mvh Scheckheft ______________ Länk |
| Lite offtopic men vilken underbar bil du länkade till Scheckheft... Ha-begär :) | |
Scheckheft |
Hej, jo faktiskt en av de vackraste E38:orna jag sett. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.