|
|
|
|---|---|
|
Känns nästan som om jag lägger ner förasöket att snoka upp ett nyare M-paket till min kära cab nu... Blir nog bara en fronspoiler på kärran istälet!!!.. har ett komplett M-paket 83-87 liggandes men ja vet inte om jag vill ha den fronten!!!.. (en del fix om ja ska ha den, kanske inte så över fräsch som ja vill de ska va om den ska stta på min bil) NÅn som har nåt annat bra förslag på forntspolier... gärna bilder!!! | |
Woodman |
Kolla in detta: Länk |
Woodman |
Ännu mer bara till E30 finns hur mkt som helst...."härligt" Länk |
| har du nya eller gamla dimljusen ?? har du gamla så kan du byta ut frontplåten till den nya o nya dimlljus o sätter på IS-läpp.. har du redan den nya frontplåten så e d bara o skaffa en IS-läpp , ser mycke bra ut . eller så kan du köpa en reigerläpp o sätta på.. | |
gangsta_toth |
Eller så tar man en spoiler från en M3 E30. Om man nu bara kan få in sidorna... Grrrr... Mvh, Robert. |
|
"doggy" Hmm..om man nu gör som du säger.... måste man itne byta kofångaren mot den nya typen med??? ser de inte helknäppt ut med den nya sandplåten och den gamla kofångaren???...... Nån som har nån bild på nåt sånt... ditt förslag om IS-läppen låter ju annars rätt ok tycker ja... Och till dig "Woodman" så måste ja brtaa säga, du var mig en j*vle på E-bay du!!!.. Hehe... torr tyvär tine att de är nåt för migdessvärre!!... Men men gonatt på er alla bmw-freeks :-) |
|
|
Woodman: det där "överdraget" för panelen på ebay, finns det att köpa i sverige? "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
Woodman |
Vilket överdrag...? |
|
den där chrom plattan för instrument panelen.. "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
Woodman |
Ahaaa...menar du den "silvermatta bottenplattan" till instrumenthuset..? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.