AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.104

Första e46 under 100k?

Sida 2 av 2
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Låter vettigare chrille. Jag har ibland svårt att förså exakt hur dessa mätningar är gjorda. Ta BMW där det finns en uppsjö av varianter på 3serien medans det kanske bara finns totalt 3 olika varianter på opel vectra. Hur som helst så är det starkt av BMW att kunna slåss med alla andra "svensson bilar" som finns där ute.

Dock har ju både 5-serien och även 3-serien tappat en hel del de senaste månaderna. Vilket ju är förståligt. Jag hörde tom att BMW M skulle slå av på takten av M3or under sommaren pga överproduktion?
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Förståeligt om BMW M måste slå av i takt nu då säkert många köpt en M3:a inför somaren och som vi sett haft Rekord försäljning.. vore konstigare om den kunde hålla samma takt tycker jag =)

______
I väntan på nya 5-serien!
Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ja, fast enligt rykten så har ganska "många" köpare klagat på överproduktion och därmed dåligt andrahandsvärde. Ett tag var det inte mer än någon månads väntetid på en ny M3a, tveksam till att det gäller i Sverige dock.
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Dåligt andrahandsvärde på en M bil är absolut inte bra det!! Då är en prod takt ett måste!

______
I väntan på nya 5-serien!
Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.