|
|
|
|---|---|
|
Min garanti går ut i slutet på juni! Eftersom mitt förtroende för BMW verkstäder är lagom ljumt undrar jag om det finns någon annan icke-BMW verkstad i Skåne som kan utföra en fullständig koll mha bilens tillstånd!? Har från andra hört historier som gjort konditionskoll innan garantins utgång. -Inga problem! Och sedan någon månad senare händer något, givetvis med dyra påföljder! Förslag någon? Mike | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Sök på ordet löderup. "Snälla! Bromsa!" |
|
Kävlingepågen, Tack! Vet du om Åke har fullständiga möjligheter såsom att koppla upp sig på bilens dator? Mike |
|
|
Kävlingepågen, Tack! Vet du om Åke har fullständiga möjligheter såsom att koppla upp sig på bilens dator? Mike |
|
|
Jag rekomenderar också Åke, men vet ej om han har diagnosmöjligheter. I annat fall: sök på ordet "jarls" :-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Tackar Kalle! Jarls har jag hört gott om men jag ska börja med att ringa Åke och kolla om han kan köra diagnos! Mike |
|
|
Snackade precis med Åke. Att helkolla bilen kostar 500 kronor!!!! Ska helt klart göras! Han var lite tveksam om han kunde kolla allt på nyare BMW vad gäller det datorstyrda, han skulle återkomma och så gör jag med. Mike |
|
|
Var får man tag i denna Åke? 500:- låter ju jättebilligt. Var går gränsen för nyare BMW? Jag har en -96a. |
|
|
Åke finns i södra Skåne, i Löderup, ej långt ifrån de oljeskadade stränderna! Nyare BMW? Själv har jag en 00:a Telefon till Åke 0411-522709 Mike |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.