|
|
|
|---|---|
|
Som ni ser är jag sugen på ett byte ifrån min nuvarande 528:a till en m535:a "e28 den med" Är det ngt man bör tänka på vid köp av en sådan? någon som har kört båda bilarna o kan tala om vad det är för skillnad på dem?? är mkt nöjd med min bil men vill ha lite mer vrid samt anningen bättre effekt o då borde ju m535:an vara ett bra alternativ.. ett plus är ju att man utöver det andra får m paketet på in samt utsida... 12 tums ratt e MANLIGT :) | |
|
Hej........ tänk på att den är ännu dyrare att försäkra än en vanlig 528. Enligt mej så är den ganska mycket piggare i accet och givetvis högre t-fart. Det jag tyckte var bra med just m535 var att den inte var så mycket mer törstig än en 528. Och att 535'orna har motronic det har väl inte de vanliga 528'orna. Billy B-10 Länk |
|
|
Jo...Har lite erf av båda. 535i E28 har bättre vrid,mera kraft vid varvning,diffbroms :),bättre på allt än 528:an egentligen... 535:ans vrid vid 1600varv=240nm dvs lika mycket som 528:ans maxvrid(säger en hel del).. Minuspunkter 535:Dyrare försäkring,lite törstigare vid likvärdig körning som sagts redan... Ev. ;) hårdare körd av "entusiastiska" förare. 528:an går "mjukare" än 3,5:an oxå.Lite "råare" motorgång i 535. Mvh Janne. |
|
|
Okej det var väll ungefär vad jag hade tänkt mig då. får nog bli en 535:a efter löning : ) hoppas bara man får sålt 528:an 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
Tack föressten : ) 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.