|
|
|
|---|---|
|
Efter lite velande fram och tillbaka känner jag nu att jag börjat närma mig slutfasen av mitt letande efter en fin 740-E38. Tyvärr så kommer min E32:a att få ge plats för den nya bilen. Förutom allt som finns angivit under länken nedan så har jag monterat en aut. avbändande spegel (från E38 -97) samt bytt till nya Bilstein Sprint i fram då de gamla var def. Bilen i övrigt är påkostad ca 55000:- under de två åren som jag haft den. Samtliga leder och stag i framvagnen är tex. bytta. Hela avgassystemet med kattar och allt är också utbytt. Kvitto samt full dok. finns så klart på allt jag gjort. Den har i dagsläget gått ca 19000 enl. mätaren. Jag tror dock att man får lägga till ca 7-8000 mil för att vara ärlig (ref. till fordons historiken som jag plockade ut på den). Vad tror Ni att jag kan få ut för den ? Mvh. Patric Min BMW 740: Länk | |
|
40-60 KSEK skulle jag tro.....fina fälgar och den viktigaste utrustningen. Lycka till! /Simon |
|
|
60k tycker jag att du skall ha ut för den. Din bil ser mycket trevlig ut på de bilder jag har sett. Sätt ut 65k i annonsen och låt köparen få den för 60.000 kr. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.