|
|
|
|---|---|
| Har aldrig vart med om en sämre genomförd toning! Jävla amatörer, bubbler och skit över alt! Så ska ni tona bilen i Borås gr det någon annanstas! | |
|
Har du sagt till dem att du är missnöjd? /Micke |
|
|
bara på dem blir man inte nöjd så skall man klaga...!! Länk |
|
| Ska in med bilen i morgon så ska dom få ta bort "toningen" så ska jag ha pengarna till bax och grejor som plåster på såren! | |
|
Mycket möjligt att den gjorde... Då får vi la prova där... Tack för tipset! |
|
|
ZxD: Om det är en imolaröd M3:a med U som begynnelsebokstav, BMW Group Göteborg-skylthållare och hålborrade och slitzade skivor runt om så är det kanske den? :) Om det är den, så kan jag meddela att jag och kompisen var tvungna att köra in och kika lite på den för att vi såg den från vägen. Vi kom överens om att det var den vackraste E46 vi har sett någonsin. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Min är carbonesvart.... vad var det för fälgar på den? tror ja känner han... | |
Aldric |
*snyft* Jag har kompisar!! Check it: "Om det är den, så kan jag meddela att jag och kompisen var tvungna att köra in och kika lite på den för att vi såg den från vägen. Vi kom överens om att det var den vackraste E46 vi har sett någonsin. :)" LOL :) |
|
Aldric: Du kan få titulera dig min kompis. :)) ZxD: Vet inte exakt vad det var för fälgar, men någon slags paralellekrad femekersfälg med kromad fälgbana. Så riktigt tvärläcker. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Då vet ja vem det va, har lika dana! tror vi är rätt ensamma om dem. Bara ja får dit mina andra prylar innan han så ä ja nöjd! | |
| Åk bort till Trim-Line borås, har ör en klippa på solfilm, rekomenderas varmt, tel nr 0705-257461. | |
|
ZxD: Länghemspojken skriver ju som flickorna på Lunarstorm, hoppas du inte kör bil på samma sätt. ;) Nej, skämt å sido - när kommer din tjusiga bil upp i galleriet? Ps. Har haft en del att göra med grabbarna på Mr. Cap i Borås och det med fullt beröm. Bl a solfilm faktiskt... Alla kan misslyckas, tycker det är synd om du går ut med offentlig smutskastning om Mr. Cap inte fått chansen att rätta till sitt misstag först. roadZter |
|
| Danne: Vad vet du om dom har fått en chans eller inte? Stackars bil om ja körde så... Kommer billder så fort den är "klar" | |
|
ZxD: Nej, jag vet inte om Mr. Cap fått en chans att rätta till misstaget eller ej. Det var därför jag skrev: "tycker det är synd om du går ut med offentlig smutskastning OM Mr. Cap inte fått chansen att rätta till sitt misstag först." roadZter |
|
|
Kan bara hoppa in i inlägget och varmt rekomendera Trim-Line i borås. Han har tonat min brors alla taxibilar med mkt gott resultat. Samt min Audi(svär i kyrkan) som jag hade innan. kanonbra blev det. OO=00=OO |
|
| Haglund2306: Det var min bil du såg. ZxD härmar bara mig med fälgarna ;) | |
|
Ha ha ha! I dag när jag var inne med bilen så lossa toningen en bra bit på ena sidoruta fram när en kille som jobba där skulle stängaden! Varenda ruta har blivit misslyckad på bilen! Nästa vecka ska dom ta bort min toning o ge mig mina pengar tillbax. Sen satt jag och tittade på när han tvätta min bil o ja kan säga att ja aldrig komer låta dom komma nära min bil igen! Var även uppe och visade toningen för han på trimline (han ska tona om den sen) han sa att jag inte var den enda som varit missnöjd med deras toning jobb samt att han inte fatt va dom hade gjort, hur dom kunde misslyckas så fullständigt! |
|
| P.S Dom borde kalla sig Mr. Crap istälet, skulla passa mycket bättre in på deras arbete! | |
Aldric |
Imola: Får vi vara dina kompisar? :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.