|
|
|
|---|---|
|
Har alla E34or digital vägmatarställning? ----------------------- Min E30: Länk | |
| tror inte dom från 88 upp till 91 har det men är inte säker..som sagt.. | |
|
Nej, min 520i -88 har inte det. Tror det beror på om bilen har check-control eller inte... _____ När saknaden blir för stor Länk |
|
| Har en 88 530 och den har digital vägmatarställning | |
|
Kollade nyss på en 525 -89 och den hade digitalt. __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
| sorry då hade jag lite fel..... | |
|
Tror att det beror på om bilen har check control eller inte. Alla 525 och uppåt har check control som standard tror jag men 518 och 520 hade det som tillval dvs. dom flesta 518 o 520 har inte digital visning. mvh Mackan |
|
|
Precis som Marten säger så har alla E34 från 525 och uppåt check-control samt digitalvisad mätarställning. Tror däremot inte att det fanns som tillval på tidiga 518 - 520. Inte vad jag sett iaf. Det står inte heller något om detta i den E34 katalog från -91 som vi har hemma. Det blev istället standard på alla en bit in på 90-talet. Mvh /Carl |
|
|
Tack för alla svar... Man lär sig nåt nytt för varje inlägg man gör/läser! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Då jag flitigt letar E34 åt en vän så har jag idag kollat på en 518 från 90 och den hade oxå digital mätare men var utan Ceck Control. __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
|
min kompis 525 från 89 har också digitalt! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.