|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej, tydligen räcker det inte med fyra längre: Länk Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
USCH vad fult :-( Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Coolt! Precis som Setra-bussarna... :-) "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
Bimmer7er |
Given plats i "Varför måste dom?"-Galleriet! /// Bimmer7er ______________ Länk |
|
skitsnyggt.... Mvh/Soki |
|
|
..om man har vriden smak. han kunde väl lika gärna gått hela vägen ut o monterat 10blås på direkten. *usch* Mvh/Soki |
|
|
Haha, fan va....speciellt! :) /Manray/ |
|
|
Hej! Tycker fyra ser ganska lagom ut. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är väl helt normalt om de sitter en V12 i eller???:)))) V8 =4 V12=6 - ///MVH Hasso Länk |
| Bara måste ha ett rör per cylinder till krutis, då blir jag väl kitschigast av alla va? Q och Lövan släng er i väggen säger jag bara:)) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Delorean= rostfritt , trodde det var Aluminiumpedaler? :))) rostfritt ät tungt, inte bra för accelerationen:)) Tycker du ska sätta 4 pipiga spjällmanövrerade sidoutblås på varje sida av bilen. Då är du värst. ///MVH Hasso Länk |
|
Varför inte en pipa per cylinder = 12 st? :oDDD Snyggt? Njae, inte precis! Annorlunda? Mycket! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Varför inte gömma undan utblåsen, dom ska ju inte synas, jag vet ju att jag kör undan de mesta me min goa V12:a....!!...Jag behöver inga turk utblås för att visa de....!! | |
|
Sidepipes, nu ska det bockas stuprännor och byggas pjällmanvörerade ventiler! Eldslågorna skall spruta ur krutis sidor:) Aslem |
|
|
Haha.. turk utblås.. lät kul.. men vi kör ju turk-bilar allihop, så varför inte komplettera! =) /Pizzamaffios |
|
|
Länk Denna killen verkar vara värst han har 4*4 utblås! Dvs två utblås per cylinder! /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.