|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att göra detta ingrepp på min M3 cabbe, finns det färdiga "satser" eller måste man göra allt själv? Kostnad? | |
| bmwspecialsiten.dk har färdig satser ! | |
|
Tack, men nej tack... Det var ju inte snyggt - trodde det skulle vara det. Xenon-Angel eyes hade dock inte gjort ont, men 9000:- är inte lite pengar... |
|
|
E46 gälarna hör hemma på E46 om du frågar mig om smakråd:) Asken |
|
| Med all önskvärd tydlighet vill jag ställa mig bakom Askens råd ;) | |
|
Skulle frågat er meddetsamma så hade jag sparat tid! :-D When you're right, you're right. Men en Evo6-vinge hade kanske suttit fint...hmm... |
|
|
Nästan ännu värre att blanda in grejor från ett annat märke så då passar m3 gälarna bättre än evo vingen.. men det är vad jag tycker... |
|
|
bdahl; tack för rådet, men jag var faktiskt en aaaning ironisk i mina spekulationer om en evo-vinge på en m3 cab - tro det eller ej. |
|
| Sani: Blev lite orolig där (nej då, ingen fara) ;) | |
|
Sani: Jag tycker att du ska vara nöjd med hur din M3:a ser ut. Den e ju ASLÄCKER! ;-) Den ser klart stilren ut och är "lagom" stylad. Xenonljus kan man inte gå fel med, men det kostar ju därefter :-) Vi ses på vägarna! Mvh Tobbe (Eventuellt en blivande cabägare) :-) |
|
|
Tack ska du ha, Tobias! Jag skall använda mina pengar de närmaste året till att få upp skicket på bilen istället. Dvs. kompletterande lackkonservering, rekond, fälgslipning/polering mm. Oken skall lackas också. Och nästa år blir det ett nytt system, Ferrita eller Eisenmann verkar ju intressanta... |
|
|
Helt rätt prioriteringar! Lycka till /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.