|
|
|
|---|---|
karlerik |
EFTER LÖDNING AV INSTRUMENT ENL-MEK TIPS SÅ VISAR TANKM.FULL HELA TIDEN..ALLT ANNAT FUNKAR ALLA LÖDN.SCHYSSTA ..NGT ANNAT TIPS PÅ VA DE KAN VA FÖR FEL ROGER |
| hur uppförde sig tankmätaren innan lödningen? | |
karlerik |
Korrekt!! De e de som e så mysko ..alla säkringar i motorrummer e hela..men det kanske sitter fler ngn.annan plats,,den går direkt på full tank ,,o lödn.e kollade ett antal ggr. Roger |
karlerik |
Jo ,jag vet att jag e en "tjötgubbe" men jag vill att det ska vara ok med alla prylar..i den mån man kan fixa själv,o köper man ett på skroten o det visar sig vara likadant fel så får man ju inte byta tillbaka..så mera tips om möjligt.. Roger |
karlerik |
Inga fler tips?? Roger |
karlerik |
inga tips roger |
|
Jag lödade i nya SI batterier i min panel häromdagen. Jag såg att kretskortet inte var fräscht så jag försökte vara försiktig. Trots att ingen synlig påverkan var gjord så började min tempmätare CP:a. Jag plockade då panelen från polarns stillastående 518 -81:a och satte i. Funka fint sen. Så mitt råd är nog att helt enkelt köpa en annan panel. MVH: Johan F Beat My Wagon |
|
| SKa byta SI batterier... Var kan man handla dessa?? | |
|
Jag rek. batterier av hög kvalitet och då kan du tillexempel köpa dom hos Elfa ( www.elfa.se ) Se till att ladda dom innan montering bara. Vill du lyxa till det så köp en batterilåda samtidigt kostar inte mycket och gör bytet till ett 5 minutersjobb (nästan iaf) nästa gång det är dags. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
| OK... | |
karlerik |
SI batterier har jag sådana 525-89 med check kontrollen under mätare? Roger |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.