|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Asken (AutoPower) |
En eller två dagar på vackra natursköna kalkstenshawaii med körning och grillning står på programmet. Datumspannet är 26-27 Juli alternativt 1-2/ 2-3 Augusti. Jag och frilansar-Liste samt CoolblueM3coupe kommer att närvara. Liste har roddat med halvdussinet bilar i sin bekantskapskrets och Tobias har uttryckt intresse. Har övriga forumbesökare intresse? Boende och liknande får ordnas privat men det borde inte vara något problem. Många fina mil blir det på ön:) |
Agge |
För lång tid kvar för att säga om man kan komma eller inte. Men det låter helt klart intressant. MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
Hejsan! Jag är helt klart på! =) Har en bästis på Gotland så det e inga problem *ler* Ett tips på vägar är "BroRakan", där man kan ladda på lite extra =) Låååång raaaaak väg :) Hoppas det finns intresse. Om vi beger oss dit i slutet av Juni så kan det hända att Alpina C1 David e på också! :) Ha det bäst! Mvh Tobbe |
|
| Man måste ju inte bestämma sig IDAG! :) För er som åker ner från fastlandet, finns mer info om båtpriser och turlista här: Länk. Åker man från Nynäshamn finns möjlighet att åka ner 07:00 på morgonen och hem igen 20:35... Det blir en rätt kort dag, men det gör att man slipper övernattning. Priserna ligger från 636:- för en person inklusive bil enkel resa. Vi jobbar på att kunna bjuda på en överraskning eller två. Mer info kommer så snart vi har nån! :D | |
|
Intresserad. Åka ner och hem samma dag - då lär du inte få se mycket av Gotland...Ta några dagar o relaxa. Är det bmw krav eller kan man komma o surra lite ändå? |
|
| Gotland? Är det banåka eller crusing? | |
| banan e inte klar än på ön..jag kommer iaf..kul att det händer nått på ön äntligen..ska byta motor och vexelåda om det nu hinner bli så..annars får man åka me någon kompis...ska hålla kol på mer onfa...vi har fått lite info på WWW.Gotlandrace.com oxå men inte få farligt mycket...ha det bra alla bmw freeks=) | |
Vertical mind |
Låter mycket spännande! Har jag någon möjlighet så kommer jag, helt klart! Som sagt lite tidigt att bestämma nu men det står i kalendern under "Prel." =) // Johan V8 Power |
| Jag skall köra på Knutstorp i den helgen men övrig tid borde gå. Kan inte Asken eller övrig initsiativtagare kommamed mer info / detaljerad info? | |
|
Ska försöka lura med tjejen till Gotland :) Men jag skulle behöva ett exakt datum för träffen. /Erik |
|
Asken (AutoPower) |
Vi håller på förfullt med planläggningen. Liste( vår frilansare) jobabr så kalken ryker. Exakta datumet är inte bestämt än men planen är körning och lite fika grillning ena dan. Sova någonstans sedan lite mer körning dag 2 och kanske en picknick. Det finns många mil fin väg på Kalkstenshawaii. Håller dessutom på att skrapa ihop lite kul folk från Stockholm. Efter midsommar borde en plan med exakta datum finnas färdig. Mvh Asken |
|
Som vanligt kan jag inte hålla vad jag lovar. Sannolikheten för Gotland V.31-32 har närmat sig 0.0 men skam den som ger sig. Just nu är det tyvärr inget Gotland för mig. |
|
|
Hej! Kul att så många har svarat! =) Om någon har problem med boende så kan ni kontaka mig. Jag pratade just i telefon med en bästis som bor på Gotland. Han har en fin lägenhet som han hyr ut under sommrarna. För tillfället är den för uthyrning från den 20:e Juni till slutet av Juli. Kan ju va en bra idé för ngn som vill följa med på träffen och inte har ngnstans att bo :-) Om någon känner sig intresserad så kan ni maila mig. Hoppas vi blir fler :-) Mvh Tobbe |
|
| våran lägenhet kanske oxå ska uthyras..vi har bara inte bestämt oss än...men boende kan nog ordnas..finns rätt många vandrarhem oxå...annars e det väl tält=) eller en madras i bilen..hehe....varför är inte datumet bestämt? finns det nått hinder?? det finns inga flyb blad man kan dela ut här på ön? jag ska iaf prata me alla bemmer polare..... | |
|
hur går det? är det något fast datum ännu?? desto snabbare det blir bestämt desto mer folk får man dit.... |
|
|
Asken: Hur går det med planerna är det inte efter midsommar nu eller? Vore bra att veta vilken dag/helg som gäller då det är lite att fixa med boendet och bil transport..... och ja du vet allt:)) CBM3: Jag som hade hoppas att få se kärran men det verkar vara omöjligt nu när chansen var lika med -0 om jag fattade det hela rätt |
|
|
Bara ni hinner ned till Knutstorpsträffen! Tänk på det när ni planerar :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Det är inte omöjligt jag ska ändå dit någon helg, beror på vilekt datum exakt det rör sig om - eftersom jag inte har någon semester i år så vore 26-27 bäst här. |
|
| Datum spikades igårkväll till 2-3 augusti, d v s helgen vecka 31. Hoppas du har möjlighet att komma ändå, Acey! :) | |
|
Ah 2-3 var också helg. Då spelar det mindre roll. Antingen visade min iCal fel eller så är jag blind :) Låter bra ska försöka komma. Var exakt kommer träffan att hålla rum? |
|
| Ett program håller på att arbetas fram, så några exakt detaljer är inte klara än... Men SNART! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.