AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
494

Någon som vet något om denna?

bm
80
bmwblå
E61 520D -09
E30 320 -89
Hej! Är det någon som vet något om denna bmw eller om bilhandlaren? Jag bor en bit ifrån och vill veta lite om det är någon som vet något så är jag tacksam för svar!
Mvh Johan

Länk
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
För det första så har den inte M3kjolar, spoiler fram eller bak och saknar M3 speglar. Vad som är m3 paket på den är en gåta...
Sen är väl 75 rätt dyrt för en 92:a eller har jag fel?
Min säljer jag för 85. och den är en 95:a (Med samma M3 paket som den på bilden.... ;-) )
ra
976
rawsezx
Tesla Model X Long range Raven

kan man inte se en m3 knopp på växelspaken om man tittar riktigt noga? (-;

jävlar vilket m3paket...saknar speglar,spoilrar, kjolar...inte nått rätt där :)

vet inte om det är m3 knopp, jag har inte den förmågan :)

BMW, Bayerische Motoren Werke
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Sportstolar har den inte heller!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
NOLL7NOLL
Men en M ratt e de väl i alla fall om mitt öga inte lurar mig

"Stolt som medlem av skaran BMW-Ägare
Si
765
Simon01
120dM -08
ja, ratten är ju rätt iallafall : )
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Finns heller ingen Org. 325:a med 193 hästar...

Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Jag drar öronen åt mig direkt när det står fel i annonsen. Dessutom kan man ju fundera på vad som ingår i ett M3-paket för något sådant har ju aldrig funnits heller över huvud taget.
Gorans Bil? Hrrm...

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hmm... Verkar relativt seriöst, men intrycket faller rejält hos mig när det till och med är särskrivet i överskriften... "IMPORT BILAR". Nä, usch och fy. Klarar inte av grejer som "metalik", "gullmetalic" m.m. m.m.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Det står att det är en sedan också. Dom har i så fall lyckats dölja bakdörrarna på nåt mystiskt sätt.
Jag har sett värre annonser än den.. :)

Ex: En bilhandlare nere i malmö som hette "Hassan Lurvic" eller nått sådan hade en Orginal 318i -92 som han påstod hade ca:180Hk tack vara ett "turboluftfilter".
Va bara tvungen att maila och kolla om han menade på fullaste allvar att hans "turboluftfilter" gav över 60Hk.
Fick svar att bilen va helt oginal inget chip eller trim förutom hans "turboluftfilter" och det gav alltså över 60Hk!
Skulle gärna vilja få tag på ett så kallat "turbofilter"! :-)

Hehe vilka Mongon det finns!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Mailade på en annons med en 528 som skulle ha 235HK.
Där jag frågade vad som var gjort på bilen, eftersom original var 193Hk. Fick då svaret att den var original och att han skrivit fel. Yeah right!! Blåsningsförsök kallar jag det.
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Håller med Haglund2306.

Dessutom har jag svårt med "bilfirmor" utan riktig e-post,har man en hotmail, msn. e.d ser det väldigt amatörsmässigt ut, (lite Torsk På Tallin varning) tycker det ska va typ lasse@lassesbil.se altså egen domän. Eller hemsida..
bm
80
bmwblå
E61 520D -09
E30 320 -89
hubbe325

Finns det bilder på din någonstans??
``bmwblå``

har kollat på den där bmw för några dagar sedan :)

leta efter nån annan bmw :) den här var så dålig sa en mekaniker att han hade inte ens så mycket tid att laga den :)

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
BMWblå:Jag mailar!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.