|
|
|
|---|---|
Daytona |
Här är lite fakta om den. Senaste saken som tillkommit på bilen är en Panasonic Stereo för 4500:-. Länk |
chrille70 |
På bytbil.com begärs det ca 150'-180' för liknande bilar (endast hos bilhandlare dock), vilket kan vara ett bra riktmärke. Att din bil är fulldokumenterad och att det finns kvitton på allt är ett solklart plus. Men detta höjer väl knappast värdet, utan ökar snarare efterfrågan(?). Bilen har bra utrustning och är smakfullt stylad. Dock är jag ingen vän av ögonlock, men den är knappast "överstylad", något som kan ha en "kraftigt negativ" inverkan på priset. Så prova att sätta ut den för runt 150', ett inte allt för omöjligt pris enligt min mening. Det ser ju ut att vara en riktigt fin bil! Men över 150' tror jag nog ingen är beredd att betala vid en privat-affär. Mvh Chrille |
|
120-130' tror jag att du kan få, sätt ut den lite högre..... // Rocco |
|
Daytona |
Tror du att det är en 318 cab eller. Kolla i biltidningarna där dom begär runt 170 000:- med mer mil och mindre utrustning så ska du få se. Daytonan=Länk |
|
ca 150´? Mvh Mohsen |
|
|
Det är ganska oviktigt vad folk begär i bildtidningarna, det intressanta är för hur mycket bilen släpps tillslut. Tror som dom andra att försöka få ut ca 150k. Tänk på att sommaren tar slut snabbare än vad du tror. Och till hösten får du inga 150k, knappast nästa sommar heller. |
|
|
Max 140-150' är min gissning... E36 har "luktat" gammal länge nu. roadZter |
|
|
DZ ligger väl rätt bra här skulle jag tro... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Marcel |
150-160 skulle jag tro. |
|
Länk Här är en liknande bil som utannonseras för 139'. Jag skulle säga att bilen är värd ca 130-135'. |
|
|
Länk Då försöker vi igen! |
|
|
Väldigt fin bil, tycker den är värd minst 150. Jag vet en som köpte en 328im 97 som inte var cab för 150 och den hade ungefär gått lika långt. Hoppas du hittar den rätta köparen! MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.