|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Nu har jag äntligen fått fingrarna ur och monterat Vererrahämmaren bak. Det tog lite tid och den är inte utprovad så mycket ännu men på Norrträffen 14:e juni skall vi se vad den går för. Som det verkar så får jag spänna stötisarna fram ett par klick. Det är iallafall däcken som säger ifrån först nu och inte chassiet. :-) Orginal krängningshämmare är 14,5mm (samma som på M3 E30) men den var för vek på en iX. Så verreran är på stadiga 25mm och har förstärkta fästen, både övre och nedre. Jag har fotat lite under monteringen ifall någon är intresserad. Vi ses på Norrträffen! --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- | |
|
Jag vill se... Har funderat på vererra. Dyra? //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Den kostade ca 2000kr inkl frakt. Skall ladda ur bilderna ur kameran bara, filurar på hur jag skall dela ut dem, har bara 10Mb på telias webserver och ids inte sätta upp en egen webserver. --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
Maila till mig så kan jag lägga ut dom tillfälligt på min hemsida. Skall hem inom en timme. Fixar det då om du vill. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Matade upp några bilde här: Länk --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
Har du förstärkt fästet i bärarmen eller fick du bygga nytt? //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Förstärkt... "boxat" med 3mm plåt. --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.