|
|
|
|---|---|
| Ska köpa nya fälgar till min 320I-95...Någon som har något bra tips på vilka man ska välja? Gärna utan att det blåser till allt för mycket i plånboken.. | |
|
Dom där feta fälgarna är jäkligt coola... annars så funkar dom där vanliga, typ inte allt för dyra sorten... (-; allvarligt talat, smaken är som baken, enklast är att småsnegla på gatan och se vilka som du tycker ser snygga ut, jag kör själv med momo m1 italy 17" vilket jag tycker ser snyggt ut, tråkigt nog så finns det 2 st andra beemers ute på gatan i min håla som har dem... |
|
chrille70 |
Själv är jag svag för BMW:s egna "Radialstyling 32 i BrilliantLine" som finns i 15-18 tum. Sitter klockrent på *ALLA* BMW-bilar. Så här ser de ut om du inte vet vilka fälgar jag pratar om Länk Länk Styckepris ca 3.000 (7x15")-3.700 (8/8,5x18") enligt BMW:s prislista från år 2000. Men det borde inte vara nån konst att få tag i begagnade. Mvh Chrille |
| På en gammal bil (5 år eller äldre) ser det bara patetiskt ut att köpa nya fälgar. Själv har jag navkapslar (BMW-orginal). | |
| Håller nog inte riktigt med dig där bromsklossen... | |
|
Bromsklossen: Min bil e 6år gammal ( E38) Jag köpte nyss nya för 2månader sen men visste inte att det såg patetiskt ut. Mvh/Soki |
|
| köp alpina, det är snyggt | |
|
M3 GT fälgarna är sååå snygga! Även M-contur fälgarna är finemang! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
| Tycker inte heller det ser patetiskt ut med lite nyare fälgar trots att bilen har några år på nacken. Sen är det ju en väldig skillnad att hotta upp bilen till max med tonade rutor, sänkningar, vingar tärningar osv osv..Men, ett par fälgar tycker jag känns helt ok, gillade förslagen iaf.. | |
|
Mina é inte så dumma, tycker jag. Köpte dom begagnade för 9000:- fick köpa nya bakdäck annars inte en repa :-) Nisse Länk |
|
| Skegrie....De var jäkligt schyssta...Inte så farligt dyrt heller ju..Skulle nog göra sig bra på min kärra :) | |
| Jag tycker iaf att det är onödigt att köpa fälgar till en bil som har gjort hälften.... | |
|
Måste bara säga att jag inte alls håller med dig *bromsklossen*!! Angående fälgarna så tycker jag som *spookshow* att M3Gt och M contur är riktitg fina. Inte så farligt dyra om du köper begagnade. Sen så tycker jag att AC Schnitzers fälgar sitter riktigt snyggt på e36:orna. Annars tycker jag att du ska kika runt på bilannonser och bilda din egna uppfattning om vad som är snyggt eller inte! Mvh |
|
|
ööh..patetiskt?? så min gamla "rishög" e inte värd ett par snygga fälgar då? jag tycker personligen att min bil ser grymt snygg ut me fälgarna, kolla själv: Länk men bara för att bilen e 10 år så tycker vissa alltså att jag ska köpa rostiga plåtfälgar me navkapslar då, eller? :( |
|
|
Det är väl knappast bilens ålder som gör det patetiskt, såvida vi inte talar om fälgar med mycket modernt utseende, men monterade på en veteranbil, eller någon annan bisarr kombination. Något som däremot kan se patetiskt ut (i mina ögon) är väldigt stora fälgar på en bil med väldigt små bromsar. Jag såg för något år sedan en VW Polo med 18" fälgar och original fjuttbromsar, det såg verkligen inte vettigt ut. |
|
|
Här e min gamla bil... Länk fast d kanske skulle sitta fint me några navkapslar. *ironi* Mvh/Soki Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.