AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
361

Alpina Bi Turbon Nr:482?

Nån som vet något om den??
jo
30
johanml
bmw 316i -95
hej jag har varit och tittat på den(för ett år sedan) och den har varit krockad (men den e bra lagad)kille som säljer den lovade att alt skulle funka men jag mistänkte att inte allt stod rätt till så vi bestämde att den skulle lämmnas in på jwr racing och som sagt skenet bedrog en del. aibagen e ur funktion lampan lyser och datorn säger i från altså behövs en ny airbag box. sen funkar inte abs och asc för den boxen e sönder. det ställbara ladd trycket funkar inte e oxå sönder den läcker lite olja ur olje tråget servo pumpen läcker inercolern e lite kvadd men funkar lite rost under till bucklig i under redet. boxarnasom e sönder skulle gå på ca 21000. men allt detta kan vara fixat nu inte vet jag men detta e bara några tips

//johan

VIP
johanml: Bara skit kvar av bilen kan man säga med stor varning?

Ockerpris i så fall om det stämmer som du säger....
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
RANNSO: Du har mejl från mig... :)
jo
30
johanml
bmw 316i -95
detta e infon jag fick av ägaren på jwr i tyresö kolla på taket så ser du att den e omlackad
B1
365
B10Tobbe
3-serie GT -18
M4 -14
Den som inte ser att den bilen varit totalsmälld och sedan tillbankad och omlackad, bör nog skaffa sig en ledarhund...

Sök på forumet, bilen har varit uppe ett par gånger förut.
Fr
111
Froberg_racing
BMW M3 smg -03
Varför så mycke skit snack ??? kan man inte bara fråga ägarn? (mig) jag undan håller inget och jag har fixat alla fel nu så jag har lagt ut så mycket pengar så ni inte äns kan ana! där av priset och jag kan säga det att den är lätt finast i sverige!
mer frågor kan ni ju kontakta mig istället för att hålla på att kasta skit bakom folks ryggar! FEGISAR!!!!!!!!!!!!!!

Livet börjar vid 300km/h
B1
365
B10Tobbe
3-serie GT -18
M4 -14
Oj, oj, här tar vi i...

Jag tittade på bilen ett tag innan du köpte den, och då var den i ett sorgligt skick. Karosspassningen var sämre än på en Yugo från -84, rostiga svetsfogar, rinningar i lacken och en inredning som såg ut att varit med i 25000 mil, i stället för de 5500 som stod på mätaren. Att den hade varit allvarligt smälld, och sedan, enligt mitt tycke iaf, taskigt upplagad var det absolut ingen som helst tvekan om.

Om du kallar detta att kasta skit, så får du väl tycka det. Jag försöker bara se till så att någon inte går på samma gigantiska blåsning som du kanske gjorde...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.