|
|
|
|---|---|
|
Skulle montera blåa mätartavlor i min Z3 men stötte direkt på partul när jag skulle ta bort skruvarna som håller fast mätarhuset på plats. Vad är det för skruv? Varken stjärnskruvmejsel eller insticksnyckel passar... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
modellen på skruv heter torx. finns i handeln. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
ant |
Du kan, i brist på anpassat verktyg använda dig av en vanlig spårmejsel. Var försiktig när du drar så du inte skadar greppet bara. ========== Länk |
|
Har du någon SAAB i närheten? Titta i så fall i Saabens verktygslåda. Det brukar finnas torxmejslar där. /Anders |
|
|
Om du mot all förmodan inte finner någon torxmejsel så kan du testa med insexnycklar. Det fungerade för mig när jag var otålig..är det julafton så är det :) |
|
|
Köpte ett helt sett med 5 olika torx- vanliga skruvmejslar hos Clas Ohlsson för 45 pix. Fungerade klockrent när jag monterade mina ringar. /D |
|
|
då blir det ett besök hos Claes Ohlson idag, tack för tipset! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
cdabox |
dominik, du har inte lust att montera mina ringar =) jag är för feg =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.