|
|
|
|---|---|
|
undrar om det finns nått intresse att få motivlackeringar känner en kille som har bland annat lackerat motorcyklar, lastbilar, mc-hjälmar, mobilskal m.m. även varit på olika mässor och lackat varför inte få en personligt stajlad billack, inredningsdetaljer eller annat värmland med omnejd | |
|
Jag skulle kunna tänka mig Svenska flaggor på sidokjolarna. Vad kostar det? ///Kjell |
|
|
Jag skulle även kunna tänka mig något med typ Taz m.m Men det é ju frågan om vad han tar, en polare till mig känner även en som motivlackar...Men har ej frågat än, skulle kanske gjöra det....Men var bor/har han denna kille??? |
|
E30Mpower |
Kan han måla mätartavlor? M3 E30 rockar |
m3-94 |
Vadå måla svenska flaggor på sidokjolarna skulle jag se det så skulle dem inte sitta kvar.. Jag förstår att du gillar din flagga men den behöver inte sitta på bilen... M3... |
BeeMWe playboy |
Varför inte? Såklart man ska få ha svenska flaggan så länge inte man har som avsikt att ha den till något annat än till endamålet Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
MikeM3-97 |
Ehhhh, vad är det som stör dig om man skulle ha svenska flaggan på bilen, och för den delen, skulle jag ha det och du skulle komma och ta bort det från min bil så hade jag gjort dig till svenska flaggen, dvs GUL och BLÅ! Så lägg av med sånt skitsnack, eller så kan du söka dig till ett annat forum, jag tror att det är fler än jag som tycker så! |
Diesel_Power |
det kanske är hets mot folkgrupp att ha svenska flaggor på bilen? jävla löjleri å hålla på så, skulle nog bli rätt snyggt iaf om det är nån som verkligen kan göra det som gör det Turbo Diesel är det enda rätta |
|
Ja, den där diskussionen om flaggans symboliska värde, hissa eller ej trodde jag att vi hade ältat nog redan i förra årtiondet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.