|
|
|
|---|---|
|
Har försökt ändra språk, men det vill inte funka. Har testat guiderna som finns med vill ändå inte funka. När jag trycker in 1000 + 10 och får fram test menyn och sedan väljer meny 10 så står det " - - - EICH" men jag kan inte ändra nått. Nån som har nått bra förslag förutom att hänvisa till mekartipsen? (525 e34 -90, stora datorn) | |
|
Jag hänvisar trots din uppmaning till mekartipsen, det ska funka att göra som det står där. Du ska alltså inte in i testmenyn, språket ändrar du endast med hjälp av knappen på instrumentet! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Slå på tändningen (ej förbi läge 1) Tryck in knappen för att göra "check control" (den till höger "inne " i instrumentpanelen). Håll den intryckt tills du får upp texten med det språkval du vill göra. Tryck upprepade gånger tills rätt språk kommer fram. Klart. Om jag nu bara kommer ihåg rätt :) Annars har Jesperado helt rätt. Mekartipset beskriver på ett alldeles utmärkt sätt hur detta går till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.