|
|
|
|---|---|
Wuzac |
Hej! Är nybörjare inom detta och försöker lära mig så mycket som möjligt via webben. Jag söker en seriös auktoriserad BMW handlare i mellersta/södra Tyskland, Typ Frankfurt. Gärna typ den som anges i imporguiden. En handlare som man kan lita på (att man vågar skicka pengar till i förskott) och som vet vilka papper/skyltar etc som skall fixas och också gör det. En handlare som man kan kommunicera på Engelska på och som hemskt gärna har bilder på bilarna på webben. Skulle bli väldigt tacksam om nån kunde ge mig en sådan länk. Wuzac |
chrille70 |
Hej Wuzac! Gå in på Länk och klicka på "BMW Interaktiv" => "Ihr BMW Partner". Där kan du söka bland tyska BMW-handlare genom att klicka på kartan över det tyska landet. Där finns länkar till handlarnas hemsidor. "Den som söker skall finna"... :) Mvh Chrille |
Wuzac |
Tack för tipset. Tycker dock det är lite röriga sajter och svårt att navigera. Tänkte om någon visste en direktlänk till en seriös handlare som rekomenderas. Wuzac |
|
BMW Niederlassung i Munchen Länk har jag bara hört gott om, samt att de utan problem behärskar engelska. Var själv där för ca 3v sedan och tittade några E38:or. Mvh. Patric Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.