|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
Hej! Liste: Kanske en nanosekund. Det enda browsern behöver göra är att veta hur brett fönstret är och ge en variabel det värdet. =) Eller? Du får gärna förklara. =) Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
byt tillbaka nu....gillar inte detta alls...det var bra innan och mig veterligen har ingen klagat...det hade märkts på forumet.... Frazze |
|
| Bredden kvittar värre är det med länkarna. | |
|
tycker inte om detta formatet alls... skulle vara knepigt att läsa tex. aftonbladet med en sån här bredd :-/ Nej byt t-bax snälla... Diesel-räsern Länk |
|
Espen |
Håller med alla andra! Byt tillbaka! Snälla? :D -Eppe- Born2XLR8 |
|
Bakåtsträvare!! Forumet är betydligt mer lättläst nu ( utan "översvämmade bredder" p.g.a. långa länkar) Så bra jobbat Power-Crew!! Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Kan bara säg att detta är helt värdelöst när man använder sig av 1280x960 Det är mycket svårare, jobbigare och sitta och läsa här nu. Nä ändra tillbaks till det gamla. Länkarna tycker jag också att ni ska ändra tillbaks till. Det var mycket bättre när man såg hela länken. Bobby |
|
|
Hej! Tycker det lite synd om crew:en som vill förbättre men så blir det inte så bra som tänkt. Förstår klart deras tanke, men det ser ju rent löjligt ut i högre upplösning. Tyvärr Tommie, en tänkt förbättring blev en försämring. =( Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Dumma sysops att ändra! Kanske dags att göra ett folkligt uppror? |
|
|
Något som dock är bra är att "menyn finns även där nere på sidan... Fast det hade inte gjort något för mig iaf om den hade kommit före "besvara" rutan... Diesel-räsern Länk |
|
|
Håller med mängden...är mycket grötigare och svårläst nu än förr!! Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
| jag gillar inte detta alls!! inte ett dugg lättare att läsa juh!! | |
|
Jag instämmer i klagomuren: Det var bra mycket bättre förr :-( Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Att länkar har ersatts av [LÄNK] tycker jag är utmärkt! En utomordentlig förbättring. För de som vill vet var länken går så finns det ett flertal sätt att ta reda på detta, det enklaste är att helt enkelt 'hovra' över länken så visas det i 'ramen' till webläsaren, längst ner till vänster. Ett annat sätt är att högerklicka samt välja 'egenskaper'. Är väl inte lika förtjust i den fasta och smala bredden. Den statistik som påstår att 800x600 är det vanligaste ger jag inte mycket för. Det låter som "lögn, förbannad lögn och statistik" ;) I synnerhet med det urval som forumbesökarna representerar skulle det förvåna mig mycket om många hade under 1024 punkters bredd. Själv har jag flerskärm-uppsättning med en 1024x768 och en stående A4 på 1024x1280 på jobbet och enkel 1024x768 (laptop) hemma. Vill också ha kvar den flytande bredden så att det är jag och inte ni som bestämmer hur bred min bmwpower-ruta skall vara. :) Själv har jag Jacob Nielsen som ledstjärna när det gäller webb-design. Se hans utmärkta sida Länk Finns väldigt mycket vettigt där. Tycker dock att bmwpower är väldigt nära idealet, men vill gärna att det fortsätter så. ;) |
|
| Synd att förstöra ett så bra forum........................... | |
|
Gillar mycket mer det gamla formatet! Detta är inte bra nånstans... /Manray/ |
|
|
Håller med balmgren. Sitter själv med flera datorer där hemma med olika stora skärmar bland annat en laptop och jag använder inget under 1024x768, och med den upplöningen som vi flesta verkar använda här så har vi hela höger sidan helt tom Bobby |
|
|
Hej! Innan de görs såna här ändringar skulle ju en poll kunnat ligga på startsidan i en vecka eller två så görs det inte i onödan. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Ja nog var det bättre förr allt. Statistiken över 800*600 kanske stämmde för 5år sen tack vare dåliga drafikkort och skärmar. Men här på jobbet (ca 180 pc) finns det idag inte en skärm med en upplösning under 1024*768 de allra flesta har faktiskt 1280*1024. Det var många år sen jag såg nån som hade 800*600. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
ant |
Jag är beredd att hålla med den stora massan här. Jag kör 1600*1200 och hade inga problem med breda tabeller här. Nu har jag dock problem med för smala tabeller. Skulle det inte gå att att ange ett procent värde på bredden istället? Det kanske skulle hjälpa användare med låg upplösning? Gör en omröstning av något slag där ni kan se vilken upplösning som är vanligast hos era användare. ========== Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.