AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
455

pris för 525tds -95

bl
91
blazern
750iA -92 (E32)
Jag skulle vilja ha lite förslag på vad man kan ta för min pärla...

525tds -95 imp.
2 ägare i sverige, 1 i tyskland
drygt 23000 mil
går som en klocka i motorn
nyligen oilservice gjord
originalmont. trimchip -> 165hk
vita blinkers runtom
taklucka
elhissar, fram
ej ac
ej skinn
nästan helt nya (mindre än 100mil) fälgar (super dtm, 17*8,5) med + däck (vredestein sommardäck)
nyskattad (2076 kr)
besiktigad i januari ua.

mvh, Jonas

Länk
chrille70
Max 70-80 kkr tror jag.

E34 är iskall just nu som begagnad och står inte högt i kurs. De flesta liknande bilarna verkar ligga på 60-90 kkr men det faktum att din bil har gått relativt långt, saknar AC och är chiptrimmad borde ha en negativ inverkan på värdet. Så det borde stanna på ca 70, kanske 80 kkr, tror jag.

Mvh Chrille
Sedan, Diesel, långmil, ej AC, ( LB reggad??) .... inte bästa förutsättningarna tyvärr...

Som Chrille säger: iskallaste bilen i den iskallaste modellen.... Spekulanterna lär inte stå på kö direkt ( såvida du inte bor i norra Norrland....) så realistiskt pris är snarare kring 50 ( om du ens får nåt gensvar......)
Tråkigt men sant...

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk)
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Jag har försökt sälja min bil i ca: 3 månader nu utan ett enda svar knappt... Ni ser ju länken nedanför.. och jag begär inte ens 50'

Diesel-räsern
Länk
Tror ungefär som GM, dock något lägre 35-45 KSEK, avsaknad av AC, SCHiin, ASC+T, farthållare och att det är en sedan gör att oddsen inte är de allra bästa att få ut vettigt med pengar. Vill önska dig lycka till med din försäljning!

/Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.