|
|
|
|---|---|
|
Jag blir så arg på folk som inte kan låta bli andras grejer. Kommer man ut till bilen i morse efter den har sått på en ganska så stor parkerings plats vid en massa höghus. Sätter i nyckeln i låset så går den inte i. Jag tittar på låset, jo mycket riktigt så har någon amatör försökt ta sig in i bilen. Till följd på detta tarsigt lås och en stor fin buckla runt låset plus att lacken har sprukit =(( Kul *not* uscha måste bara skriva av mig lite. // Teres | |
Oakman |
Snyft man blir ledsen av att höra sånt här :-( ...och jag som tänkt skaffa E30 till hösten.. hoppas fan man slipper undan vandalerna ----------------------- // Olof |
| fan va drygt=(.. att dom inte kan ge fan i andras grejjer. | |
svintoleffe |
Jag håller helt med, det är fan ochså att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Tycker synd om dig. Leffe |
|
Vet hur det känns när dom är på ens grejer! Andra gången på 1 månad som dom varit på min bil. Första gången sparkade dom av backspegeln. Fick dock tag i ungj*veln som gjort det, och hans päron fick betala en ny. Gick ut till bilen nu på morgonen och märkte att någon försökt skjuta sönder den bakre rutan på passagerardörren med en luftpistol (hela rutan ser ut som ett pussel). Vad gör man, låser in bilen? |
|
|
hks: jadu det är en bra fråga vad man gör. Och så ringde jag polisen och skulle göra en anmälan på det hela. Näe det finns ingen här nu som du kan göra någon anmälan åt.Du får komma på tisdag och vissa upp bilen om det är nått och göra en anmälan på.Och det var bara min bil på hela parkeringen oxå dom hade försökt ta sig in i *suck* |
|
|
Hej! Vår kära polismakt har tyvärr inte tid att hjälpa dig????!! Jag fick mina navkapselskydd snodda. Ringde givetvis och fick följande svar: Just nu har vi inte tid att ta emot din anmälen män jag tar ditt namn och nummer så återkommer jag så fort jag får tid. De har inte haft tid att återkomma under det senaste året.... Två veckor senare hade de däremot tid att bötfälla mig för fortkörning - 17 km för fort på 70-väg. DÅ HADE DE TID |
|
| usch va hemskt :( | |
| bara att lägga sig å vänta med baseball-träet i handen, det enda som hjälper i dagens sverige | |
| Det jag tycker var tråkigast med allt var en då bucklan nu när det snart är bmw träff i gävle och allt. Hoppas då jag hinner fixa den om de nu går och få det snyggt själv. De var då en jävla tur att idioten eller idioterna inte kom in i bilen =) För jag hade ju inget av värde precis i bilen heller. Dom kanske trode de var flippfront på cdn vad vet jag eller så ville dom snå hela bilen =/ | |
|
OT: ursäkta om det kan bli lite "dirty talk about the cops" men min erfarenheter av poliser är att dom antingen sitter i fikarummet och pratar, jagar fartsyndare och trimmade mopeder för att få lite klirr i fikakassan ;-), eller att dom är på "tjänsteärenden" till närmsta korvmoj. men när det gäller skadegörelse på bilar osv. händer det inte mkt, detta ska dock beaktas lite ironiskt pga. den för tillfället ironiske författaren Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
man blir ju så sur.. lånade jobbets mazda för att kolla på en ny BMW för nån vecka sen. kom ut på morgonen å bilen var borta. Så han aldrig komma å kolla på bilen innan den vart såld.. Bara en härlig självrisk på nästan 2000 å betala =( Hittade dock bilen nån kilometer därifrån dan efter.. |
|
| Det fins fult med idioter!!!!!!!!!!!! | |
|
Tycker vårt polisväsendet har tappat den totala förmågan att sköta sina områden. Rent av klent av polisen att agera så. Man får nästan bilden av att det är helt oki att börja bli kriminell. Sedan att folk blivit så oärliga att de smiter ifrån parkeringskador, förstör andras hägodelar, människan blir bara grym för varje år som går. Verkar som ingen går säker längre. Det bästa är om man får tag på "idoterna" är att ta en linjal och smälla hårt på fingrarna så de förstår att låta bli att fingra på andras grejer. "Ingen moral, Inge samvete = noll uppfostran" |
|
Andreas00 |
Vet hur det känns, fick min 328Ci-99(46) partiet bakom dörren repat av en nyckel eller mejsel...jävla svin..!! |
| ja man kanske ska göra så bilen ger i från sig en jävla stöt så kanske dom inte rör nån bil nå mer =) uscha nått lär man ju komma på så dom inte rör den nå mer =/ | |
svintoleffe |
kom ihåg att gör tjuven sig illa då bli det böter för ägaren konstigt nog. får man tag i dom som gjorde det så säger jag bara gud vete f.. vad jag skulle göra ialla fall. Men det blir nog inte lindrgt kan jag säga. Hoppas det löser sig för dig. Leffe |
|
hehe vem har sagt skada bara skrämmas lite =) svintoleffe: Har du hört om däcken ????? _________________ bmw323.cbj.net |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.