|
|
|
|---|---|
|
insidan på min passargerardörr E36 har lossnat upp vid rutan. Det verkar som att den skall knäppas dit på nåt sätt, men vad jag ser så verkar fästena på insida-dörr gått av.. Kan man limma? //per Länk | |
|
lossa dörren. sitter två skruvar bakom handtaget på dörren sen plockar du bort "låsbloppen" sen kan du rycka lite försiktigt så kommer hela insidan på dörren ut... sitter massa fästpunkter på insidan av dörren runt om troligtvis har de högst upp gått sönder eller hoppat ur. Fixa nya hos BMW-verkstad.. MVH jimmy.. |
|
|
plastclipsen borde sitta fast i sina lägen, men har släppt ifrån dörrsidan, dessa kan limmas fast med trälim eller motsvarande |
|
|
tack! Jag ska ut och riva i det nu, ska bara hitte en sån där torx-mejsel först. //per Länk |
|
|
Nya klips kostar under tian stycket, köpte några extra sist jag var och rev i dörrsidorna i vintras. Bra att ha några extra och rimligt pris. /Patrik, 325i cabrio -94, BMWCS 4096 |
|
|
satan va bra att dom va så billiga.. *ler*.. alla min dörr sidor inne i bilen håller typ på att falla lös... ! 10 pecetas låter oki.. ska fixa det snarast då.. --_-Eat my dust-_-- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.