AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
472

hjälp kommer inte in på bmwpower:((

hej!

har ett stort problem, jag kommer ej in på sidan hemma hos mig. sidan laddas som den ska men det kommer bara upp den vanliga sidan kan ej visas texten. vad kan vara fel?? internet förövrigt fungerar som det ska så det är inte problemet. har sidan uppgraderats på något sätt som kan ha med saken att göra?
börjar bli desperat nu.

Mvh/Soki

Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Gå in i kontrollpanelen - internetalternativ - och rensa cookies!
Det brukar hjälpa!

Mvh
TACKKKKKK!! det funkade! :))))) hehe .. men varför blir det så?

Mvh/Soki

20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Har samma problem på min ena burk.Är tvungen att rensa tillfälliga internetfiler varje gång jag ska in på forumet och det funkar perfekt på andra burken som jag har.Jag kör xp på båda förövrigt.Har även uppdaterat explorer och då funkade det ett tag.
bo
282
bobbby
320i -91
Detta har varit uppe ganksa ofta tycker jag.
Kollade precis under internetalternativ o där finns något som heter inställningar, där det står:
Kontrollera om det finns senare version av lagrade sidor och alternativen är:
Varje gång sidan besöks
Varje gång Internet Exploerer startas
Automatiskt
Aldrig
Själv har jag automatiskt i kryssat och jag har aldrig behövt rensa mina cookies

Bobby
jag har jobbat med liknande sajt som detta och våra kunder hade exakt samma problem. Då berodde det på att vi byggde sajten med IE5.0 som minimikrav och det fanns användare som hade äldre IE och dem upplevde just såna problem. Kommer bara inte ihåg varför. Det var någon det i java koden som inte stämde. Det hjälpte dock att uppgradera IE till nyare...

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.