AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
369

325i Cab 93-96 vad ge för en sådan ?

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Tjenare

Funderar ev. på köpa en cab till i sommar... men dom jag kollat på är ju så satan dyra , visst är cabar dyra men 325:or som gått 17.000 mil och är årsmodell 93 för 140.000 kan väl inte vara rätt pris ? bilen är ju 10 år gammal , likadant med E30 bilarna för 40-70 tusen !!!

Men nog om det , hittade en fin på blocket som jag bara undrar utan att sett den live om det är bra pris !? eller är det för dyrt ?
Länk

Sen kollade jag på en motorsvagare också så som en 320i 94 som såg riktigt dassig ut , han skulle ha 145 och det var 15t mil där och den var verkligen original fast sliten !

Fast dom flesta man ser ute på annons är ju svensksålda är cabbarna grymt mycket billigare i Tyskland ?!

/Mvh Göran
Hade jag varit dig hade jag åkt till Tyskland och köpt en 328 cab. Jämfört med den bilen du länkar till så får du dels en nyare bil dels en bättre motor och antagligen så får du lite pengar över också.

/T.P.
Länk
Daytona
Håller med T.P. Kollade på många 325 cab innan jag köpte min 328 cab och dom flesta 325:or är inte i nåt bra skick. Mycket skramligare än 328 och sällan någon i bra skick invändigt. Det var en skillnad på 328:orna som jag kollade på. Bättre skick och mycket bättre motorer. Kolla på min om du är intresserad...

Daytonan=Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Daytona:

ska du sälja din eller ? vad hamnar man i för prisklass på en sån där goding då ?

/Mvh Göran
Daytona
Min är till salu just nu. 160 000:- med 18". 155 000:- med 16" med nya däck.
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
svensksåld eller ? finns det nån annons ute ? måste ha missat den isf

/Mvh Göran
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
hittade annonsen nu , måste få sålt min bil först hur som helst men några saker som skulle vara kul att veta! hur många ägare i sverige samt tyskland? hmm sen bor du i stockholm , som alla andra , bor ju själv i umeå jobbigt att komma förbi och kika !

/Mvh Göran
Daytona
bara att maila eller ringa efter att du fått sålt på din bil. jag har inget bråttom med att sälja min så därför har jag bara lagt ut enda annonsen här på bmwpower. 1 i tyskland under dom två åren den varit där. o i sverige är jag nr6. men den har haft färre ägare, ägarbyten har skett inom familjen p.g.a. försäkringspremien.

Daytonan=Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.