|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vet nån hur många e65:or det sålts här i sverige? Mvh Mohsen | |
chrille70 |
13 stycken jan-april i år är allt jag vet Mvh / Chrille |
wiseguy |
Undrar om det finns NÅGON 760Li ALLS här i Sverige? Skulle vara fränt att sitta i en :) |
|
Ja, det fanns åtminstone en på Stockholms bilsalong i våras och det var lång kö till baksätet! My Bimmer is my mistress |
|
chrille70 |
Tretretti -> Vad jag har hört så fanns det inget baksäte på hela mässan som hade längre kö än 760:ans...!!! wiseguy -> Jag skulle tycka att det vore fränare att få trycka "plattan i mattan" i en fri vänsterfil på autobahn... :) |
| L versionen heter väl E66 | |
|
Det är den som finns i high security? Mvh Mohsen |
|
| Var en 760 till salu i DI idag, hade rullat 150 mil och kostade 995000. Nypriset var 1,3 milj. | |
|
vem kör en bil egentligen en bil i 150 mil och betalar 300 kr för det? Mvh Mohsen |
|
|
Låter som en demo/mässbil /Simon |
|
| Såldes pga familjeskäl. | |
|
Har sett en 760 i Kungbacka söder om Göteborg (Kungsbacka är Sverges Merceders tätaste stad) finns många BMW att titta på också. |
|
|
760 Li High Security har ytterligare annan betäckning nämligen E67 och någon sådan finns knappast i Sverige. Mvh Stephan |
|
|
Vad kostar en e67 och hur många tillverkades? Mvh Mohsen |
|
|
Har sett E65an med kromlister fram och bak, vad jag har fått för mig så är det 760n som ska ha detta. Kan någon bekräfta detta? Tycker själv att det höjer bilen flera snäpp i klass med kromlisterna, utan ser den bara bullig ut. Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// |
|
Scheckheft |
Hej 760 känneteckans av bl a följande: V 12 emblem framskärmar, bredare kromnjurar, kofångare med krominlägg, instegslister med V12 emblem. Överhuvudtaget finns mer krom på 760 än på de andra modellerna. Angående High Security: kolla på mobile ang priset eller BMW:s hemsida. Här finns lite info (tyska) Länk Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
En kort fröåga bara, vad skulle ni välja mellan en z8 och en 760iL? Mvh Mohsen |
|
Scheckheft |
z8 Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
utveckla det! Mvh Mohsen |
|
|
Jag skulle välja 760iL, jag vet inte riktigt hur jag ska utveckla det eftersom jag ej kört någon av modellerna samt har väldigt lite kunskap om Z8an, men vad jag sett så är den fräck men själv gillar jag mer komfort än sport så jag skulle nog tröttna på Z8an rätt fort. Även om Z8an är snygg men varför va dom tvungna att sätta mätartavlorna i mitten? :// Nya 7serien, hmm. Vad ska man säga om den? FUL men samtidigt snygg i vissa vinklar, börjar mer o mer gilla den el kanske ska säga mindre o mindre ogilla den för ful är den fortfarande, eller vad säger du Scheckheft? Tycker du E65an följer upp E38an designmässigt nu när den värsta chocken lagt sig? Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// |
|
Scheckheft |
Hej, z8 för retroformgivningen både exteriöt och interiört. Inte sedan 507:an har BMW byggt en sådan snygg tvåsitsig sportbil (nu får jag nog alla z3 ägare på mig ;) ) E 65:an har inget av detta. Bilen ser bara stor och klumpig ut. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.