|
|
|
|---|---|
|
Skulle till att sätta ihop min kära ögonsten efter att alla dyrbara prylar införskaffats. Studielånet var mkt ansträngt när ARP-bultar och olja anlände till garaget. Blocket planat, och minutiös rengöring var gjord inför montering av B 10-packningen som man fick vänta 9 månader på, när sprickan i 2a cylindern upptäcktes!!! Vad i hela helvete har jag gjort för ont för att lyckas spräcka 2 block??!! 3 veckor kvar till Gävle och rejäl ebb i kassan, vad göra? Dricker grogg nu... jimpa | |
|
nja fan vissa kam ha otur som fan men du kan ju lämna i ndet på nån firma som kan svetsa blocket men det kostar ju pengar sen måste du ju honna om den ´cylindern hoppas det går bra för dig Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Svetsa i ett foder?? Nja, foder byter du, om pengar och tid finns... jimpa |
|
|
nä men menar inte du att själva blocket har sprukit eller vad det bara fodret icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Cylinderloppet har spruckit. jimpa |
|
|
oki icq:137785585 Team turbo addicts |
|
| Jamen, för h-vete... hur hårt får en man drabbas?? Jag lider med dig... suck och stön!! | |
|
Det ordnar sig säkert, tror att ett block e på väg från Götet nu. Kanske blir Gävle ändå..Men tungt med motivering nu.. jimpa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.