AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
374

Bmw 325 Ik Värdet?

AIex
Kan nån säga vad jag ungefär får för min bil?

Länk

Mvh/Alex
Jonas_L
Jag skulle kunna tro att du får en ca 20k för den.
AIex
Hmm oki tackar!

Mvh/Alex
AIex
Glömde att skriva in vissa grejor t.ex bilen är sänkt och att lilla m-vingen medföljer. Har säkert glömt nåt också men det får dom som vill köpa den fråga om ;)

Nån annan som har ån åsikt om bilen värde ?

Mvh/Alex
Nej tyvärr ligger kring knappa 20, gammal och gått långt, dock i mycket bra skick men sen hur man värderar vingar , jätte stereo, sänkning osv. är ju beroende på om en 17,5 åring köper den eller en 40+ åring för att ha som pendlar bil..
AIex
Gasar-Magnus:

Ja det är sant men skulle jag vara 40 år så skulle jag inte köpa en sån här bil. Dom här bilarna köps mest av ungdomar!

Mvh/Alex
säg inte det ... många gossar mellan 30 -40 kan mycket väl köpa en gammal E30 som kul andra bil medan frun och ev. knoddar/Vovvar/ matkassar åker Volvo kombi...

Valet mellan Nissan Micra (el likn) och en fin E30 för ca 20 000 är ju rätt lätt för en bilintresserad man eller kvinna som söker men rolig andra bil
AIex
Gasar-Magnus:

Hmm det kan stämma men dom flesta köper sig nåt nytt eller nåt från 95 uppåt som min farsa gjorde ;)

Mvh/Alex
"Fel" betyder det 2:or eller bara anmärkningar?

Om köparen det första han måste göra är att besiktiga bilen kommer den bli väldigt svårsåld.

Om du åtgärdar felen och besiktigar den så är den värd ca 25.000 kr. Annars så är den väl värd ca 15.000 kr
AIex
Jocke_999:

Det är nog 2:or eftersom jag måste ombesikta den!

Har man garage o allt så kan man laga det där fort men framhjulsinställning kan man kanske göra på en verkstad lär inte kosta så mycke eller så kanske man kan få göra det gratis!

jag har som sagt ingenstans att hålla på och åtgärda det där och jag behöver en bil snart till sommarjobbet så jag får sälja den som den står men en fin bil är det utan tvekan. Hade jag inte varit en fattig student så hade jag haft kvar den där bilen!

Mvh/Alex
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.