|
|
|
|---|---|
| Vilken köpguide i bilsport.Ska man skratta eller gråta?Att Bmw har tillverkat en 520e39 med 4cyl var en nyhet för mig.Dessutom så hade 523-528 inte dubbel vanos vid säljstart utan det kom hösten 98 vad jag vet.Synd att dom inte gör lite research innan dom släpper artikeln.Finns säkert många andra fel i den som inte jag såg läste bara igenom den lite snabt i går kväll. | |
|
I och för sig finns ju 520d som är 4-cylindrig men det kanske inte var den de syftade på? Hälsn Olle |
|
|
Har ej läst detta repotaget, men man brukar kunna hitta en hel del bullshit om man läser "Spoilernytt" lite mer nogrannt. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
| En annan liten klassisk fadäs i den tidningens historia är ju när de skrivit sig lyriska över BMW´s V6-or!! Hmm... När hade bmw en v6 senast? | |
chrille70 |
Bilsports BMW-specialer brukar vara rätt så fylliga och ge massor av trevlig läsning, men den senaste var lite väl tunn. Och det lilla som var, det var riktigt dåligt. T o m Vi Bilägare's provkörningsrapport av nya 5-serien var bättre... Då är det illa! Mvh Chrille |
|
Det är det som kallas research! När kom framhjulsdriften på e39, -99 eller ;) /Wille |
|
cr |
Just som Chrille skriver tycker jag också att Bilsport haft många mycket bra articklar om allt möjligt. På senare tid tycker jag att det mesta är ganska dåligt skrivet och man skummar bara på ytan av ämnen som man går in på. Köpguiden om E-39:an skall vi bara inte prata om vilken SKIT. Listan över fel kan göras hur lång som hälst , inta äns bilderna kunde dom paraihop med rätt textstycke. MYCKET TRÅKIGT. Tilläggas bör kanske att jag har köpt varje ex. av bilsport de senaste 15 åren och detta var utan konkurens det sämsta jag läst. MVH Calle |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.