AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
448

M5 e34 mot 535 e34 Vad tycker ni?

Jag har en irriterande kompis som har en 535 e34 och han säger att hans 535 går mycket bättre än en M5 e34 och inte bara det utan att hans 535 som är standart är mycket finnare än en M5. Jag säger till honon att om det var så då skulle inte BMW Motorsport har byggt M5:or överhuvudtagen. Han säger att om han skulle rejsa mot min M5 han skulle vinna, jag tror att han är lite avundsjuk men jag är inte ett dugg intreserad att rejsa mot honom eftersom jag behöver inte visa någonting som alla som vet om BMW vet.. Han har sin BMW 535 här på börsen om ni skulle vilja titta på den 21.000 mil dalarna 60.000.- diamant svart!!! min M5 är Zebringt -Grå metalick med 3.8 fäljar ni behöver inte se en bil på den eftersom ni alla vet hur en standart M5 ser ut....
Gemini__
Vet inte riktigt om du menar allvar med ditt inlägg. Men om så är fallet är det bara att tänka till, precis som du säger, om nu 535:an går så bra varför dök då M5:an ut på marknaden?. Helt befängt av din kompis att uttrycka sig så, kan inte riktigt förstå hans tankegångar =)

Han måste ju driva med dig, el. så ere kanske avundsjukan som spelar in. Jag menar du borde veta ung. hur en 535 (E34) är att köra, du har ju ägt en M535:a(e28). Som upp till 100km/h t.o.m. är snabbare än en dito E34.

Varför inte bara sätta han på plats en gång för alla, då kanske han skulle hålla tyst.

Jaja, hoppas du är nöjd med din M5:a, även fast den inte riktigt lirar i samma divison som en 535:a =)

Mvh:
Thomas

Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Tror inte din kompis e riktigt hundra...

jimpa
Han är nog väldigt avundssjuk !
mvh Billy

Billy B-10
Länk
ri
1.027
richo
Tesla P85+ -14
318-88 350i(S62b50) Busbil
M535 är väll inte snabbare än M5 upp till hundra?????????

Gemini__
vem har påstått det?
...
si
44
sinnes
530 Touring -93
318 Touring -91
De ä väla bara o ge honom en liten omgång me M5.an så kanske han blir tyst sen... : )

ri
1.027
richo
Tesla P85+ -14
318-88 350i(S62b50) Busbil
Germini: Jag var inte riktigt nyckter när jag läste ditt inlägg:)

Gemini__
haha, ok!
de

Dra ut dom på hela REGISTRET BARA
Du måste köra mot honom. annars ger han sig nog inte. Tänk dig du kan få slut på 30 timmars tjat på 10 sek.
Är detta ett skämt?

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
köp min bil, den är till salu. då har du bara 1408:- i helförsäkring/helår. det har inte ens en bmw 518 -76... då åker du ifrån polaren och han kan inte gnälla på något.

Min bil letar ny ägare, kika på länken:

Länk
Bilen är jätte fin men vad säger försäkringsbolaget...
mex effekthöjning av org bil 10%...
detta jäller samtliga bilar ..om den inte är regad som ombygd fordon bdå kostar det inte 1400:- per år
Shady
kör ifrån han så han slutar tjata
Co
129
CompuTerror
M5 3,6l, 1990
Cannonball: Ooooooh... jag vill ha din bil!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.