|
|
|
|---|---|
| Jag har hämtat bilen från plåt verkstad i Malmö fick bytat motor huv.,men hemma kollade jag riktig och grilen är sönder saknas fäste och jag tror att dom har byt handtag på döraren. Alla 6-or har org. lackade handtag alla mina tre är som org. men den 3 är dålig lackad ser utt som en från 318 bara dålig sprayad. Hur kan man bevisa deta och är detta möjligt. Har någon uplevd något liknande. Tack för hjälpen | |
Daytona |
Om det är auktoriserad BMW-verkstad så är det bara att åka tillbaka och klaga och be dom rätta till alla fel. Om det inte funkar ring BMW:s huvudkontor i Sverige. Men om du har garantier kvar på bilen så ska du ha rätt att få allting återställd om verksta´n har gjort ett dåligt jobb. Daytonan=Länk |
| Jag har inte garanti kvar detta är en2000 års model . Ja det är bmw -verkstad men hur kan jag bevisa detta om handtaget . | |
Daytona |
Om du går dit och påpekar detta och tar det med deras chef så kommer det nog lösa sig. För såhär ska det inte gå till hos en bmw-verkstad. Du borde iallafall gå dit och prata med dom. Visa dom grejer som fattas och som är sönder och ta ett snack med chefen. En bra början. Daytonan=Länk |
| Ja ,jag ska åka till dom på måndag men jag tycker att detta är sk--- dålig och hur ska man lita på bmw verkstad om dom gör såna saker och lämnar bilen tilbaka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.