AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
324

Jag undrar en sak om bmw verkstad

Jag har hämtat bilen från plåt verkstad i Malmö fick bytat motor huv.,men hemma kollade jag riktig och grilen är sönder saknas fäste och jag tror att dom har byt handtag på döraren. Alla 6-or har org. lackade handtag alla mina tre är som org. men den 3 är dålig lackad ser utt som en från 318 bara dålig sprayad. Hur kan man bevisa deta och är detta möjligt. Har någon uplevd något liknande. Tack för hjälpen
Daytona
Om det är auktoriserad BMW-verkstad så är det bara att åka tillbaka och klaga och be dom rätta till alla fel. Om det inte funkar ring BMW:s huvudkontor i Sverige.

Men om du har garantier kvar på bilen så ska du ha rätt att få allting återställd om verksta´n har gjort ett dåligt jobb.

Daytonan=Länk
Jag har inte garanti kvar detta är en2000 års model . Ja det är bmw -verkstad men hur kan jag bevisa detta om handtaget .
Daytona
Om du går dit och påpekar detta och tar det med deras chef så kommer det nog lösa sig. För såhär ska det inte gå till hos en bmw-verkstad.

Du borde iallafall gå dit och prata med dom. Visa dom grejer som fattas och som är sönder och ta ett snack med chefen. En bra början.

Daytonan=Länk
Ja ,jag ska åka till dom på måndag men jag tycker att detta är sk--- dålig och hur ska man lita på bmw verkstad om dom gör såna saker och lämnar bilen tilbaka.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.