|
|
|
|---|---|
|
Ja tack: Länk | |
|
Inga dåliga doningar! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag kan också ta en B3 S, undrar om de tar en M3-95 i inbyte? ;) /Wille |
|
|
Oj oj! :) Vacker... |
|
|
Jag kan knappt andas... Sånt därnt borde inte få visas officiellt, det kan vara skadligt för biltokar med lite pengar... Himla läcker! Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Vilken dröm....den färgkombinationen är den samma som jag hade beställt om jag haft förmånen! Dock hade jag köpt en Touring för att få plats med mer vin? ;-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Är det någon som har smakat på vinet-? |
|
|
Det är förmodligen mycket välsmakande när man kommer hem med DEN kärran..... Vilka våta drömmar, nä det blir nog dubbla lottokuponger i helgen! :)) |
|
|
112 BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
VIP |
Satan vad snygg den var.... Vad kommer den kosta i Sverige? |
|
Tokfet.... Hur mycket får man pynta upp för en sådan pärla?? Blev mycket sugen nu.... =) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
47.800€ kostar den i Tyskland. Jämför med M3 coupé som har ett listpris på 54.000€. Märkligt att Alpina byggt vidare på en gammal BMW-motor med enbart singel-VANOS. En B3 S Touring kanske... |
|
|
Mer bilder: Länk |
|
| Henrik A: Kanske därför att singel-VANOS ger en roligare karaktär på motorn! | |
| En sådan bil hade man för övrigt kunnat göra nästan vad som helst för att få äga! | |
VIP |
Synd att Alpina inte är som dom var, tänker mest på inredningen där dom använder BMWs originalstolar enligt bilderna. Jag hatar dom stolarna, får ont i ryggen av dom, allvarligt. Skulle suttit fint med dom gamla hederliga Recaro stolarna som dom hade för många år sen. Vet inte, även fast bilen ser fin ut så är det inte vad Alpina varit synonymt med, grymma bilar med brutal kraft. |
dunstan |
Lite trist att Alpina satt på de gamla Michelin Pilot Sport på en ny bil! Borde ju varit PS2 kan man tycka! Verkigen fin Alpina!!! HenrikA: När Vanosen en vacker dag pajar så är man glad att det är enkel vanos som kostar 3500 kr!!! ;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.