|
|
|
|---|---|
|
Länk Den har även stora färdatorn. Men priset, verkar det rätt eller? MVH Marcus | |
| Rätt pris för säljaren ja!!Inte för köparen...:_) | |
| Precis, vad kan man ge för den? | |
|
Rimligt pris tycker jag......kanske nån tusing billigare... ///FrIIk/// |
|
| Verkar som han vill ha lite pengar tillbaka på fälgarna han köpt! Om det nu är han som har köpt dem | |
| Det pris han begär med fälgarna inkluderat kan väl vara rimligt eller? | |
|
Varför skulle det inte vara rimligt? ///FrIIk/// |
|
|
Han vill ha 129000:- för bil + 11500:- för 17"arna = 140000:-. Det jag menade var att 129000:- för allt skulle väl vara rimligt. |
|
|
Köpte min för 104k, utrustad, fullstämplad servad hos Bmw, Import 98, Absolut alla papper. 10,000mil Schyssta fälgar, som ny! Har bilder på framkallning! Så hans pris på pärlan är nog befogat tycker jag! ///FrIIk/// |
|
|
Han får nog gå back på fälgarna tror jag... lr så får han montera ner dem.... 129k är ok!....men 140 är över.... bmw 325 du har rätt, såg inte fälgarna....... ///FrIIk/// |
|
|
Har en brorsa..(som säkert läser det här inlägget).. Som köpte fälgar till sin 320 för 17000:- Men har bilen till salu nu! Och att dumpa priset med de fälgarna känns!(Vilket han blir tvungen till) ///FrIIk/// |
|
|
Helt klart för högt pris 140, man kan ju se om det går att förhandla ner den till 120-130. Annars får han behålla den. /Marcus |
|
| Har precis kommit hem efter att ha varit och tittat på bilen, 120mil i onödan, motsvarade inte alls mina förväntningar så det blev ingen affär. Bara att fortsätta leta. :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.