|
|
|
|---|---|
micket |
Nån som vet hur man ska fästa deras kopia på riger fronten? kom över en billigt men vet inte hur den ska fästas... tacksam för hjälp.. BMW street racer |
|
har bakkjolen från johanssons motorsport ! Jag bara limma den direkt på balken med sikkaflex ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Dra genomgående bultar bakom regskylten sen tar du bort innerskärmarna och drar en plåtskruv på varje sida (uppåt). Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
eller så kan fu plast fast dom gamla fästena om du vill vara riktigt seriös... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
micket |
OkTack så mycket för svaren.... Det verkar ju inte vara så svårt eller? BMW street racer |
|
Micket verkar det va bra passform på packetet. Har hört att Johansson ska va rätt kasst annars. Hellre dör jag än byter ut min bimmer mot en sosse kontainer |
|
micket |
Crillco: Passformen är ju inte 100% kan jag säga.. själva fronten är alldeles för tunn med så jag har lagt två lager med glasfibermatta på innsidan som förstärknig.. blev mycket bättre. Men nu när vi har provmonterat fronten så passar den väldigt bra. BMW street racer |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.