|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| När jag kom på morgonen så regnade tam i fasen =( Fast det vart ju bättre fram åt eftermiddagen som tur var. Men jag känner på mig att det kommer vara sätte fin nu på lördag. | |
|
Hur tar man sig till gävle träffen? Vart i Gävle ligger det? Ngn vägbeskrivning kanske? Alisto |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Alisto, samåk, finns en tråd.. Länk Från Uppsala: E4 norr, 10 mil. Sedan tar man R80 mot Sandviken, Falun. Seda åker man av vi avfarten vid McDondals (Valbo). Sedan av R67 mot rörberg (sedan är det omöjligt att missa) Alt. Åk ut librobäck, på R272, förlj den mot Gävle så passerar du rörberg. Kör du vilsa ring 018.185298, så gudiare jag dig. Tesa, det regnade bara på morgen, inte under träffen, det var tortt när vi drog igång.. |
|
Teres: Kanske inte märkte av nåt regn för att Alpinan gick..:) Vilken även startade igång med avgasläcka inatt vid tre-tiden, så det finns hopp om livet! jimpa |
|
|
Otur att jag slltid ska få reda på träffarna så sent =/ Har inte hunnit lämna in min bil på en Maskin polering efter lite rost arbete.. ($ <- jävlas som vanligt) så man vet ju inte om man vågar dyka upp som den ser ut nu =( Rätt Flammig i lacken, men det vore ju roligt att kunna åka ner när det är så nära (Sundsvall) Finns det ingen som ska åka härifrån?? ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
| Ja man jag hoppas iaf jag slipper min ursnygga rengjacka *not* på lördag iaf hehe. Näe nu lär jag uta och pilla på bilen så den blir klar till på lördag. för jag tänker då inte åka utan kofångare bak det är en sak som är säkert iaf =) | |
|
Jörgen: ok men när och vilken tid är det?? kan ja få ditt mobnr istället, om det går bra asså? Alisto |
|
| Jörgen: T-shirt o olja låter bra men får man höra dig sjunga "happy birthday" live istället för på telesvararen kanske! *dunka i ryggen* | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Alisto, det är ett mobil nummer (kopplat jämt) rally_babe, *skäms* får försöka kompensera det i helgen då ;) |
![]() 2.226 530d G31
Alisto, vi kommer ta emot från 07.00, iår tänkte vi även försöka släppa in de som är där först tidigare, så de får börja köra tidigare. |
|
Imorgon är det dax!!! Jihoooo!!.. Synd bara att man sålde M5:an (hade ju några milimeter kvar på bakdäckna fortfarande).. Nu får man puttra runt i en 318... Går det att ta med sig 2 bilar? Tänkte ställa ena bilen lite undanskymt med en "Till salu" lapp på... /Jimmy Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Jimmy, ledsen att säga, men vi måst försöka få in stålar så det går runt för oss också. Så det är 200 kr/bil inne på flytfältet(excl mekar buss, alt drag bil för riktiga räcers försås). Fast du kan ju ställa den på parkering utanför, där passerar ju många också. Fast det kosta ju 100 att annonsera i Motorbörsen. Hos oss 200kr - 50 kr för en t-shirt, - 150 kr för SLX oljan, dvs noll kroner och du når 2000 BMW galna människor ;) |
|
Jag får robba frugans matkonto då :) Min ekonomi blöder lite efter att ha ägt en M5:a /Jimmy Länk |
|
| tänk att det är den andra jag har hört säga det efter att ha ägt en M5 ;) | |
| BMW735IA: hehe jag kan tänka mig att M5an vart dyr så mycket däck du måste ha köpt. Dom få gångerna jag såg dig så var det cirklar för din del =P | |
|
Jo.. det blev dyrt.. men jag har en förkärlek för gummiröken.. sen är det ju roligare att svänga än att köra rakt fram :) Det som e mest surt är att jag bara han köra 2 mil med den nya kopplingen.. han inte ens testa 0-100 km/h... /Jimmy Länk |
|
| BMW735IA: jag håller med dig. roligare o köra kurvigt än rakt. Fort kan alla köra brukar man säga till mig så =) *haha* | |
Carfreak |
Kostar det inträde för Publik?? |
![]() 2.226 530d G31
Carfreak, Japp, vi tänker råna dig på hela 20 kr ;) |
| Ja nu är det snart dax att börja tvätta bilen för fullt till i morgon. hehe för latt och gå upp 4 i natt och göra de, så jag gömma den i ett bilfodrar så den inte blir dammig på nå viss fören jag beger mig till rörberg i morgon bitti. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.