|
|
|
|---|---|
|
Ville bara dela med mig av den underbart pirrande känslan man får som BMW-tok med jämna mellanrum. På väg till kontoret passerar jag Förenade Bil och idag svänger två bilar ut från gården strax före mig. Dels deras M1:a men också 507:an med cabben nere. Stänger av stereon och rullar ner alla fönster samt smyger upp straxs bakom bilarna och bara njuter av ljudet. M1:an låter underbart. Följer efter dom till bensinmacken som ligger i bottenvåningen på garaget där jag parkerar vilket gör att jag slänger ifrån mig bilen och rusar tillbaka ner på bottenvåningen....och där står båda bilarna och tankar. Njuter lite med ögonen och får efter en stund min belöningen när M1:an startas. Får gåshud och ståpäls på samma gång när föraren spelar lite på gasen och kör ut från macken. Det här är en underbar dag ;-))) | |
|
Hej! Härligt! Det är inte ofta man ser någon M1:a, speciellt inte i trafik. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Sali: Då måste jag oxså berätta om min morgon som oxså var i närheten av Bmw(Solna)där såg jag en Z8 Svart inte illa dock inte i samma kaliber som M1 men ändå |
|
|
Tror att det egentligen bara finns just detta exemplar i Sverige som hör hemma i Familjen Söderströms bilsamling. Har sett bilen i trafik 2 ggr tidigare, dels på Knutstorp samt för ca 15 år sedan och det är en härlig upplevelse att höra bilen. Fast,,det är klart,,ljudet av en Z8 där föraren spelar lite med högerfoten ger hyfsad ståpäls det med :-)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.