|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar ifall det finns låsbara tanklock (själva skruvkorken alltså) att köpa till en 523-97. BMW verkar inte ha sådana och de piratlock som finns passar bara tom årsmodell -90. Tack på förhand. | |
| Du har ju ett lås i luckan som styrs via centrallåset redan. Det är därför som BMW inte har låsbara lock. | |
|
Sali: Från vilken årsmodel kom detta?och gäller det även 3-serien-? |
|
|
starre: Jag har en (tidig) 96:a och på den låses tankluckan ihop med centrallåset, så det borde ha funnits sen start på E39. /Micke |
|
| Det fanns redan på min 520 touring -93:a | |
|
Vill påstå att det är standard på alla E39:or. Och har nog varit så på de bilar som haft centrallås under en lång tid. Min E36 Coupe från 93 hade det men också min E34:a. |
|
|
Hej, d2mika här igen. Jag skrev "skruvkork" inom parentes för att inte blanda ihop det med "tanklocket". Ja, tanklocket låses med centrallåset. Men då de lyckats bryta upp den ett par gånger och slangat undrar jag ifall det även finns låsbara skruvkorkar att stoppa i. |
|
|
Finns på alla tyska bilar vad jag fått höra. Detta fanns på min 528 86:a Drive Like U Stole It!!!!! |
|
|
Enl. www.mekonomen.se: Låsbart Tanklock BMW 3-5-serien, 1978- 40-1813R 136:- Kan det kanske vara något?? Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.