|
|
|
|---|---|
|
vilket avgassystem ska man välja till en 320 Touring? hade bara tänkt mig slutburken, vad är billigt å lever om? vill gärna ha nått med snygga slutrör.. | |
|
simons system är billiga men inte någon superkvalié. Sen har du ju apple racing,supersprint och ferrita!! av ferrita kan du få va me och bestämma själv hur ditt system ska se ut,men de kostar ju lite mer men...har man råd så Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
ant |
Billigast blir det, om du har kunskapen att bygga på en burk själv. En simonsdämpare med egna slutrör, kan bli ett bra budgetbygge. Sök på ämnet, så finner du massor av tips och förslag. ========== Länk |
| simons har nu mer rostfria (kromstål) produkter, Kanske går de att använda dessa? | |
|
vad använder Bmw för material i sina orginal system? har haft mitt sedan bilen var ny(uttagen 30/12 1987)..iofs i rostfria norrbotten men endå.har alldrig hört någon som haft ett avgas system så länge.. |
|
Woodman |
Använder Ferrita rostfritt kostade 3.500:- ingår 10 års garanti. Tycker att motorn "tappade effekt" direkt efter bytet.... Med facit i hand så hade jag idag köpt orig. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.