|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
|
Eller kanske rentav "gamle" Hasso ??:-) (Ta inte illa upp nu heller...) Såg bildoktorn igår men kan inte komma ihåg om det var ett skämt som han drog eller inte. |
|
| Är det inte tragiskt att Bosse Bildoktorn är det bästa SVT kan producera i bilprogramsväg? Tycker det är pinsamt... Tycker bara det spär på mångas bild av att man inte har nån större intelligens om man är bilintresserad... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Korsningen var Tina Törners kommentar i en intervju i gårdagens Metro :) ///MVH Hasso Länk |
|
"Vad får man om man korsar Einstein och Åsa-Nisse ??" Ha ha ha det var det bästa jag hört på länge. |
|
| Tycker SVT kan sparka igång Trafikmagasinet igen. Men dom lägger ju ner alla program som vanligt folk vill se, visar en massa kulturprogram istället. Vad betalar man TV-licensen för egentligen??? | |
| Hasso: Bilatlas är en distrubitör och importör av det som finns i katalogen. Det som finns i katalogen säljs i sin tur av MECA, men man kan även beställa direkt från katalogen. MECA och Bilatlas är lite samma sak och jag tror Bosse Bildoktorn är andelsägare i åtminstone MECA. Han äger ju iaf. mekonomen har jag hört.. | |
|
Med det vill jag ha sagt att Bilatlas är MECA's produktkatalog. Var på gränsen till otydlig i mitt förra inlägg :c) |
|
|
Bosse får en fantastisk efterträdare: Länk Ja vad säger man.... inte riktigt den person jag förknippar med motorer men men han kanske är bra. |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag som trodde det var Klabbarparn som ägde Mekonomen :) ///MVH Hasso Länk |
|
Einstein och Åsa-Nisse var bra... Bosse har inget samband med Mekonomen, som är konkurrent till MECA, som köpte upp Bilatlas 2004. FP |
|
|
Snart kommer väl Jonas Gardell provköra de senaste miljöbilarna i nya versionen av motormagasinet:DD Asken |
|
Och vad hade Jonas Gardell och Yasser Arafat gemensamt ?? Tja båda vill/e ha mark i "Gasaremsan" sedan vad det ska gasas med angående miljön låter jag vara osagt. ///MVH Hasso Länk |
|
hasso> Den stack ut lite från dina vanligtvis högkvalitativa inlägg :) Gillar Dag E. Hogsten i Teknikens Värld, undrar hur han skulle göra sig i TV. Borde passa in hos SVT, känns det som. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Textremsa behövs när Tina Törner är i farten... Ikväll lagar dom bromsarna på en BMW iallafall. |
|
|
Tittar gärna på bildoktorn eftrsom då och då kommer det fina småfilmer/repotage om gamla bilar osv. |
|
|
Tittar bara på bildoktorn för underhållningen :) BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Va det en äkta 635 Alpina han mekade med idag?? /Johan Min bil: Länk |
|
|
Jag skulle också vilja veta det. /Mathias |
|
|
635:an såg fin ut. Undrade också om det var en äkta Alpina? Dag E Hogsten har figurerat i rutan när det usla Teknikens Värld sändes på Kanal 5 för många år sedan. En föregångare till Motorjournalen. Det jag minns mest av Hogsten var när han lotsade en E36 M3 runt Ringen och samtidigt kommenterade. Trodde gubben skulle dö i hjärtinfarkt redan i Hatzenbach... :-) |
|
| De tyder på att de va en äkta Alpina me tanke på att de satt fyrkolvsok å så på den! Men man vet ju aldrig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.