|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
I kväll är det ju premiär av Bosse bildoktorn! Då ska vi bl.a få reda på att champagne funkar alldeles utmärkt som spolarvätska :-) Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Kanske ska tillägga att det är kl 21.30 på svt2. Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
kul.... Har är så grym.... Enl mej en suverän bildoktor...... Hur många avsnitt är det den här gången ???? E-12 Billy B-10 Länk |
|
|
12 avsnitt är det har jag för mig. Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Fränt !! E-12 Billy B-10 Länk |
|
|
Sådärja, nu har man sett det. Trevligt program! Och var det inte Z3 Marias f.d. Z3:a som syntes lite kort när de filmade att en bil körde in i en verkstad och alla andra bilar flyttade på sig? /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
Han är ju bara för go! En riktig ljusglimt i såpamörkret. Jag garvade så jag höll på att svälja snuset när han klämde ur sig: Jag har nagellack, man är ju Jaguarägare! Bjoerck: Vad har du för nyans på naglarna? |
|
|
MagnusC: Haha! :-) Han är för lustig Bosse Bildoktorn. Fattade aldrig vad han menade med att vi jagurägare har nagellack men komiskt lät det och jag fick mig ett gott skratt. Apropå Jaguar så är nog Bosse Bildoktorn den enda bagagnatexpert som har dömt ut en traditionell Volvo 740 till förmån för en gammal Jaguar XJ. Detta skedde redan i första avsnittet. Ett icke rationellt beslut men ack så känslosamt. Behöver jag säga att jag gillar Bosse Bildoktorn?!? |
|
Kockjäveln |
Men hans skönaste uttryck måste vara " Allt går med whiskey och vaselin" |
|
bjoerck: Inte nog med det. Han dömde ut 740:n och en Mitsubishi Galant för att de krånglade för mycket jämfört med Jaguaren. DET är HEELT otroligt. :) |
|
|
man lär sej små tricks som kan vara användbara, såna tricks man inte lär sej på skolan. *Har jag inte råd med en BMW åker jag hellre buss än kör volvo* |
|
|
Ikväll tog han ju även upp "folkhälsoproblemet" att 90% av svenskarna aldrig smörjer handbromsen=) AJAJAJ Att astmatiker har problem med spolarvätskeångor hade ja adrig hört. lösningen=rödsprit, diskmedel o vatten=) Även skumpa går bra=) nagellack i fördelarlocket för att det lite ska leda mer tjuvström. en flaska räcker till 200 fördelarlock=) de flesta tips passar kanske bättre på äldre billigare bruksbilar... men visst är han entusiastisk och inspererande... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Är det bara jag som retar sig på att dom använder skådespelare som ringer in och dom som är med i programmet. Kvinnan med 740:n var bara några kilo för klämkäck för att vara på riktigt. Man törs ju inte använda hans tips när man har en bil som är yngre än 20 år! |
|
|
jo visst e de inspelat! 740kvinnan var ju på hugget men utan någon entuiasm i blicken.... ingen vidare skådespelare... *Har jag inte råd med en BMW åker jag hellre buss än kör volvo* |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En kollega på jobbet hade fått tag en reservdel/tillbehörskatalog från nått som heter Bilatlas (aldrig hört förut) men här härjade Bosse på var och varannan sida , med tips och testutlåtande på corvette. subaru, mfl bilar. Bilatlas ?? vad är det för nått, fanns inga återförsäljare angivna på den välarbetade katalogen. ///MVH Hasso Länk |
|
Bosse bildoktor på bilsalongen i Geneve. Ska man skratta eller gråta? Vet knappt vad jag själv ska tycka men det liknar ju inte något reportage från bilsalonger man sett förut. Länk |
|
|
Hahaha bosse e ju hur tung som helst.. Han kör gammal Jagga misstänker ja. Bmw om du älskar att höras.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vad får man om man korsar Einstein och Åsa-Nisse ?? ///MVH Hasso Länk |
| Hasso: Bildoktorn kanske?? :-) | |
|
Eller kanske en ny Hasso? :) (ta inte illa upp nu Hasso!) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.